بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: شکی وجود ندارد که اولویت همیشه با تیم ملی است. همه ما دوست داریم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد.

بهادر عبدی: شک نکنید امید عالیشاه کاپ قهرمانی را بالای سر خواهد برد

به گزارش قدس آنلاین، بهادر عبدی می گوید که یکی از دلایل ناکامی پرسپولیس در دو دیدار گذشته این تیم، اردوی تیم ملی دراتریش بوده است. بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس ضمن اشاره به این موضوع، ادامه می دهد: تعطیلی لیگ به هر دلیلی که باشد به ضرر تیم هایی است که در اوج هستند. پرسپولیس هم در ۶ هفته ابتدایی لیگ با ارائه بازی های بسیار خوب، منطقی و دریافت کمترین گل ها به صدر جدول رسیده بود. بنابراین تعطیلی لیگ به این تیم بیشتر از بقیه لطمه زد.

وی یادآور می شود: اگر دقت کرده باشید برخی تیم ها مثلا نفت مسجد سلیمان که شروع خوبی در لیگ برتر داشتند پس از وقفه افتادن در مسابقات لیگ برتر با مشکل مواجه شده و ۴ و ۵ گل به ترتیب از نساجی مازندران و گل گهرسیرجان دریافت کردند. این درحالی بود که همین نفت مسجد سلیمان در تهران موفق شده بود از استقلال امتیاز بگیرد یا اینکه پرسپولیس را در مسجد سلیمان اذیت کند؛ اما پس از شروع مجدد لیگ برتر در دو هفته متوالی ۹ گل خورده است! این نشان دهنده تأثیر منفی تعطیلی لیگ برتر روی تیم های موفق ۶ هفته اول است.

عبدی خاطرنشان می کند: شکی وجود ندارد که اولویت همیشه با تیم ملی است. همه ما دوست داریم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد و برابر انگلیس، ولز و آمریکا بهترین نتایج را بگیرد و حتی به دور دوم صعود کند؛ اما همه چیز باید در سایه تعامل باشد. من مصاحبه اخیر یحیی گل محمدی را در نشست خبری دیدم. او حق دارد که بگوید از داشتن تعداد زیاد ملی پوشان ضرر کرده است. شما وقتی ۵ یا ۶ بازیکن اصلی خود را دو هفته در اختیار نداشته باشید عملا با مشکل مواجه خواهید شد. اردوی اتریش تیم ملی به نظرم برنامه های پرسپولیس را به هم ریخت و حالا بحث ریکاوری هم وسط آمده است.

شک نکنید امید عالیشاه کاپ قهرمانی را بالای سر خواهد برد/ اردوی تیم ملی در اتریش برنامه های پرسپولیس را به هم ریخت

بازیکن سابق تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه یحیی گل محمدی قصد تعامل با کارلوس کی روش را دارد، تصریح می کند: من مطمئن هستم هدف یحیی گل محمدی تعامل با تیم ملی است. او نمی خواهد وارد جنگ لفظی با کی روش و تیم ملی درآستانه جام جهانی شود و خیلی نرم و ساده از مشکلات سخن گفته است. اینکه چرا پرسپولیس بیشتر از بقیه از تعطیلی لیگ یا بحث ریکاوری ملی پوشان ضربه می خورد به دلیل داشتن تعداد بازیکن بیشتر در اردوی تیم ملی است. شما می بینید لژیونرها طبق قانون فقط و فقط در فیفادی می توانند به اردوی تیم ملی ملحق شوند و باشگاه های آنها اجازه نمی دهند زودتر تیم خود را ترک کنند. با ادامه این شرایط ممکن است باز هم پرسپولیس لطمه بخورد و امیدوارم با نشست طرفین شرایط به گونه ای پیش برود که منافع تیم پرطرفدار پرسپولیس نیز لحاظ شود.

عبدی در ادامه درخصوص تساوی اخیر با سپاهان اصفهان نیز عنوان می کند: بازی کردن در اصفهان سخت است. شما دیدید فصل گذشته هم پرسپولیس برابر ذوب آهن به مشکل خورد و چه بسا اگر این حریف را در اصفهان شکست می داد می توانست قهرمان لیگ برتر شود. سپاهان هم که جای خود دارد و رقابت های این تیم با پرسپولیس در سال های اخیر همواره حساس بوده است. آن قدر حساس که رسانه ها آن را با دیدار رئال مادرید و بارسلونا مقایسه کرده و به آن لقب ال کلاسیکو داده اند. به اعتقاد من مساوی گرفتن از سپاهان در اصفهان نتیجه بدی نمی تواند باشد و شاید بیشتر ناراحتی هواداران به خاطر شکست برابر تراکتور تبریز بوده باشد که در شرایط خاصی رقم خورد. پرسپولیس بنابرشنیده ها شرایط خاصی داشت و تیم بدون تمرکز کامل وارد زمین شد و خود آقا یحیی نیز به آن اعتراف کرد. اگر پرسپولیس تراکتور را در تهران شکست می داد و سپس در اصفهان مقابل سپاهان به تساوی می رسید کسی ایرادی نمی گرفت اما به هر حال این مسابقه هم تحت تأثیر نتیجه بازی با تراکتور تبریز بود.

وی در پایان می گوید: با تمام این تفاسیر من پیش بینی می کنم در پایان لیگ بیست و دوم امید عالیشاه کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد. شما نباید به نتایج دو هفته اخیر پرسپولیس نگاه کنید. این تیم از هر لحاظ نسبت به سایر حریفان برتر و از کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان با تجربه و بهتری برخوردار است. همه این موارد را که کنار هم می گذاریم به این نتیجه می رسیم که شانس قهرمانی پرسپولیس به مراتب بالاتر از سایر رقیبان البته در شرایط عادی است.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.