معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسنل اداری شاغل در آموزش و پرورش که نظام رتبه بندی شامل آنها نشد در طرح مناسب سازی، افزایش حقوق آنها به صورت ویژه دیده شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش: افزایش حقوق پرسنل جامانده از نظام رتبه بندی فرهنگیان در کشور

به گزارش قدس آنلاین، قاسم احمدی لاشکی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به ارائه برنامه هفتم توسعه گفت: بحث تربیت و سایر موضوعات در کنار بحث آموزش باید در برنامه هفتم توسعه دیده شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: نمایندگان مجلس باید قوانین را به گونه‌ای تنظیم کنند و از ابزار نظارتی خود به گونه‌ای استفاده کنند که سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش همکاری کنند.

احمدی لاشکی گفت: با توجه به نزدیکی زمان تدوین بودجه سال آینده باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش در بودجه سال آینده به خوبی دیده شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال جاری سهم آموزش و پرورش از ۹ درصد به ۱۳ درصد افزایش یافت. البته با توجه به اضافه شدن بودجه رتبه بندی باز نیازمند افزایش بودجه آموزش و پرورش هستیم.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن طرح متناسب سازی حقوقی کارمندان در دستور کار دولت و مجلس، ضروری است پرسنل اداری که نظام رتبه بندی شامل شأن نشد در این افزایش حقوق به صورت ویژه دیده شوند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.