به مناسبت روز جهانی عصای سفید، جمعی از مدیران سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، دارالشفاء امام و رئیس کتابخانه های وابسته مشهد و گویای رضوی با دانش آموزان مجتمع شبانه روزی پسرانه نابینایان امید مشهد دیدار کردند. 

بازدید مدیران سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی از مجتمع نابینایان امید مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، همزمان با روز جهانی نابینایان، مشاور امور رسانه و رئیس روابط عمومی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران دارالشفاء امام و رئیس کتابخانه های وابسته مشهد و گویای رضوی با حضور در مجتمع شبانه روزی پسرانه نابینایان امید مشهد از فعالیت های این مجموعه بازدید کردند.
محمدحسن محمدیان رئیس روابط عمومی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی هدف از این دیدار را ایجاد ارتباط دوسویه فرهنگی، علمی و معنوی بیان داشت و اظهار داشت: سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در مجموعه فعالیت های خود در حوزه کتابخانه ای، خدمات به روشندلان عزیز را در دستور کار خود دارد و کتابخانه گویای رضوی مشهد، خدمات رسانی خود را فعالانه برای روشندلان طالب علم و معرفت دنبال می کند.
سعید دولابی، مدیر مجتمع شبانه روزی پسرانه نابینایان امید مشهد نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت خدمت رسانی این مجتمع به نابینایان در شرق کشور عنوان کرد: مجتمع پسرانه امید مشهد یک قطب فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان آموزان نابینا و کم بینا در شرق کشور است که در آن خدمات فرهنگی و آموزشی به ١٢۵ دانش آموز نابینا و کم بینا ارائه می شود.
دولابی در ادامه افزود: علاوه بر خدمات رسانی به دانش آموزان این مجتمع، خدمت رسانی به ۴٠ دانش‌آموز نابینا در مدارس عادی نیز در دستور کار این مجتمع قرار دارد.
مدبر مجتمع شبانه روزی پسرانه نابینایان امید مشهد عنوان کرد: بخشی از منابع مطالعاتی دانش آموزان نابینا و کم بینا به صورت صوتی، گویا و شنیداری است که خوشحال می شویم تعامل بیشتری با کتابخانه گویای آستان قدس رضوی داشته باشیم و ضمن اینکه بعضی از معلمان و دانش آموزان مجتمع نابینایان امید مشهد عضو کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی هستند، بتوانیم منابع و کتاب های مورد نیازمان را تهیه نماییم.
شایان ذکر است در پایان این دیدار به دانش آموزان و کارکنان مجتمع نابینایان امید مشهد بسته های متبرک رضوی و اقلام فرهنگی اهدا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.