روابط عمومی رئالیتی تاک‌شوی «طناز»، خبر توقف تولید این مجموعه به دلیل نا آرامی‌های اخیر را تکذیب کرد.

توقف ضبط برنامه کمال تبریزی تکذیب شد

به گزارش قدس آنلاین، این روزها جریان معاند و ضد انقلاب تلاش می‌کند با مخفی‌خوانی اتفاقات روز، جنبیدن هر تنابنده‌ای را به ناآرامی‌ها نسبت دهد و از همین مسیر بر آتش آشوب‌ها بدمد. از این رو در جهان وانموده‌ای که ساخته‌اند، هر امری را ممکن اعلام می‌کنند و مدام در حال ماهی‌گیری از آب گل آلود هستند.

به واسطه همین وضعیتی که عموما محصول فضای مجازی و رسانه‌های معاند است، هر بار با تمهیدات مختلفی به برجسته‌سازی موضوعات و رویدادها می‌پردازند. در واقع جریان ضد انقلاب در تلاش است از تکنیک «مارپیچ سکوت» استفاده کند و امکان فعالیت و حرف زدن را از هنرمندان و فعالین عرصه فرهنگ بگیرند.

در همین خصوص روز گذشته سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ خبری مبنی بر توقف ضبط رئالیتی تاک‌شو «طناز» به دلیل نا آرامی‌های اخیر و حاضر نشدن مهمانان در یکی از سایت‌های خبری و برخی کانال‌های تلگرام منتشر شد. حالا اما بازهم پرده از ماجرا افتاده است و بازهم روشن شد که جریان رسانه‌ای ضد انقلاب چگونه سوار بر دروغ‌پردازی فضای مجازی شده است.

بیانیه روابط عمومی تاک شو«طناز»

روابط عمومی برنامه در این باره اعلام کرد: رئالیتی تاک شو «طناز» با اجرای کمال تبریزی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون همچنان در حال ضبط و تولید با هماهنگی‌ها و حضور مهمانان در حال انجام است. همچنین در هر قسمت از برنامه جمعی از مردم به صورت حضوری شاهد گفت‌گوی بین مجری و مهمان هستند.

این برنامه خواهشمند است اخبار موثق و جزییات مربوط به آن را به طور رسمی از طریق روابط عمومی دنبال کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.