۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 821502

منابع فلسطینی امروز جمعه اعلام کردند، در جریان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین یک فلسطینی شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

شهادت و زخمی شدن ۴ فلسطینی در جنین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از فلسطین الیوم، این منابع گفتند، صلاح بریکی، جوان ۱۹ ساله فلسطینی در اثر تیراندازی نیروهای صهیونیستی در جریان یورش آنها به شهر جنین کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

به گفته این منابع، نیروهای اشغالگر به مرکز شهر جنین یورش برده و وارد چند ساختمان شده و تک تیراندازهای خود را روی پشت بام این ساختمان‌ها مستقر کردند که به وقوع درگیری با جوانان فلسطینی و تیراندازی از سوی نظامیان صهیونیستی منجر شد و در اثر آن چهار تن به شدت زخمی شدند.

در پی این درگیری، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، صلاح بریکی در اثر جراحتی که در درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی برداشته بود، به شهادت رسید.

نیروهای صهیونیستی جوان فلسطینی "براء کفاح علاونه" را نیز پس از یورش به منزلش در جنین بازداشت کردند.

با کشته شدن صلاح بریکی شمار کشته‌های فلسطینی در اثر تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی از ابتدای ماه میلادی جاری به ۱۷۵ تن (۱۲۴ تن در کرانه باختری و ۵۱ تن در نوار غزه) رسیده است که ۴۱ تن از آنها کودک هستند.

همچنین هلال احمر فلسطین اعلام کرد، این سازمان ۱۰۲ زخمی را در جریان درگیری‌هایی که روز پنجشنبه در نابلس، عزون و اردوگاه الفوار در کرانه باختری رخ داد، درمان کرده است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.