معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید تغییر ساعت کاری اداره ها، بانک‌ها و تمامی مدارس شهر مشهد تا پایان آبان‌ ماه خبر داد.

تغییر ساعت کاری اداره‌ها در مشهد تا پایان آبان‌ ماه تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در این اطلاعیه آمده است: پیرو ابلاغیه مورخ ۲۱۶۳۷ مورخ هفتم مهرماه ۱۴۰۱ ، موضوع تغییر ساعت کاری ادارات، بانک‌ها و کلیه مدارس شهر مشهد مقدس، باتوجه به گزارش شهرداری مشهد و پلیس راهور استان و نتایج حاصل از رصد روزانه شرایط ترافیک معابر شهر مشهد و بهبود تدریجی ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی و ارزیابی آثار اجرای طرح براساس بند یک مصوبه مورخ ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ شورای هماهنگی ترافیک استان، تغییر ساعت کاری شهر مشهد مقدس تا پایان آبان‌ ماه تمدید شد.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: اجرای ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر رعایت ساعات اداری موظف (۴۴ ساعت در هفته) و برنامه‌ریزی فرایند ارائه خدمات به شهروندان در امور جاری دستگاه اجرایی بدون وقفه توسط مدیران دستگاه مورد تاکید است.

ساعت کاری ادارات شهر مشهد برای خدمت رسانی به مردم از روز شنبه ۹ مهرماه تا پایان این ماه با هدف کاهش بار ترافیک از ساعت هشت صبح تعیین شده است.

بر این اساس ساعت فعالیت بانکهای استان ۶ و ۳۰ دقیقه، مدارس متوسطه هفت صبح و مدارس ابتدایی نیز از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تعیین شده است که امروز این تغییر یک ماه دیگر تمدید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.