رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: همه اقدامات و مکاتبات قانونی و اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور انجام شده و به زودی، حکم محمدحسین واحدیان از سوی وزیر کشور امضا خواهد شد.

امضای وزیر کشور به‌زودی پای حکم شهردار شهرکرد می‌نشیند

به گزارش قدس آنلاین روز گذشته مصطفی حیدری رئیس شورا، یوسف صادقی نایب رئیس شورای اسلامی و عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد با فردین شاکری رئیس و عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن دیدار و توافقنامه سفر ریاست جمهوری در جهت رفع وضعیت زیرساختی شهرک منظریه و روند امضای حکم شهردار شهرکرد را پیگیری کردند.

طبق این توافقنامه باید میزان ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در منظریه به شهرداری شهرکرد واگذار شود.

تحویل زمین به جای اعتبار به شهرداری شهرکرد

مصطفی حیدری در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: در سفر ریاست جمهوری توافقنامه‌ای بین اداره‌کل راه و شهرسازی استان با شهرداری شهرکرد برای ایجاد زیرساخت‌های محله منظریه امضا شد، اما تکمیل زیرساخت‌ها در گرو تامین و دریافت اعتبارات ۲۰۰ میلیارد تومانی از اداره‌کل راه و شهرسازی استان بود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: در دیدار با رئیس و عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، در خصوص پرداخت این اعتبار به شهرداری مقرر شد تا یک‌ ماه آینده در قبال این ۲۰۰ میلیارد تومان زمین‌هایی با قیمت کارشناسی روز تحویل شهرداری شود.

حکم محمدحسین واحدیان از سوی وزیر کشور امضا می‌شود

حیدری با بیان اینکه در این دیدار در خصوص حکم شهردار نیز صحبت شد، اظهار داشت: همه اقدامات و مکاتبات قانونی و اداری لازم برای صدور حکم شهردار شهرکرد در وزارت کشور انجام شده و به زودی، حکم محمدحسین واحدیان از سوی وزیر کشور امضا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان‌کرد: مطابق قانون حکم انتصاب شهرداران مراکز استان‌ها، توسط وزیر کشور صادر می‌شود، که صدور این احکام برابر یک روند قانونی و اداری تعریف شده دنبال می‌شود و حکم شهردار شهرکرد نیز برابر همین روند قانونی صادر خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.