عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با استیضاح وزیر صمت مخالفم و معتقدم که مشکلات حوزه کاری وزارت صنعت معدن و تجارت مربوط به عملکرد یک ساله وزیر نیست بلکه سابقه بیشتری دارد.

یوسفی: بسیاری از مشکلات وزارت صمت مربوط به سال‌های قبل است

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: من با استیضاح وزیر صمت مخالفم؛ چرا که مشکلات فعلی حوزه وزارت صمت را نتیجه عملکرد سال‌های قبل می‌دانم.

وی افزود: به عنوان مثال در حوزه خودرو مشکلات مربوط به سیاست‌های غلط ۳۰ سال گذشته است و عملکرد یکساله آقای فاطمی امین علت مشکلات این حوزه نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: در دوره آقای فاطمی امین مشکل تامین قطعه برای خودروهای در انبارمانده مرتفع شد و دیگر خودرویی به خاطر نبود قطعه انبار نمی‌شود و از طرف دیگر تعدادی از خودروهای شرکت سایپا از لیست قرعه کشی خارج شد که این نشان‌دهنده عملکرد مثبت وزارت صمت در حوزه خودرو در دوره وزارت وزیر فعلی است.

یوسفی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال نیز مشکل بیکاری محدود به یک سال گذشته نیست و سابقه بیشتر دارد؛ مضافاً اینکه در دوره وزارت آقای فاطمی امین بر وزارت صمت ۲۰۰۰ واحد صنعتی کوچک فعال شده‌اند که این خود کمک قابل توجهی به ایجاد اشتغال می‌کند.

وی افزود: علاوه بر این وزارت صنعت معدن و تجارت در طول یک سال گذشته عملکرد خوبی در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار داشته که این خود یکی از نقاط قوت عملکرد وزیر صنعت است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.