سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در توئیتی به ناکارآمدی برخی دستگاه ها در اتصال به پنجره واحد خدمات دولت،اشاره کرد.

رئیس جمهوری زمینه چشاندن ‎طعم خدمت به مردم را فراهم کند

به گزارش قدس آنلاین، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

‏در برنامه تلویزیونی ‎گفتگوی ویژه خبری ضمن تشریح مزایای اجرای طرح درگاه ملی خدمات ‎ دولت هوشمند، با انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌های اجرایی که متأسفانه همچنان تکالیف قانونی خود را انجام نداده‌اند. نسبت به ورود ‎ کمیسیون اصل نود مجلس جهت برخورد با مستنکفین تأکید شد.

‏طبق قانون دستگاه‌های اجرایی مکلف بودند تا ۳۰ درصد از ‎ خدمات پرکاربرد خود به ‎ مردم را به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند؛ که بعضاً در کنار برخی دستگاه‌هایی که اقدامات خوبی صورت داده‌اند، دستگاه‌هایی هستند که همچنان با گذشت ۷ ماه از الزام ‎ قانون، هیچ اقدام مؤثری صورت ندادند.

‏برخی دستگاه‌ها همچون وزارت ‎ آموزش و پرورش به عنوان گسترده‌ترین مجموعه مرتبط با جامعه، وزارتین علوم و بهداشت که متولی ‎ آموزش عالی و سلامت اجتماعی هستند و همچنین وزارت ‎ جهاد کشاورزی با وظایف گسترده جهت ارایه خدمات به مردم، همچنان در اتصال به پنجره واحد خدمات دولت ناکارآمد هستند.

‏با توجه به اینکه برخی مسئولان اجرایی نسبت به اجرای قانون اتصال به درگاه ملی به عنوان پروژه بزرگ دولت مردمی که از باب عقلانیت نیز اجرای آن ضروری است،کوتاهی می‌کنند؛رئیس جمهور محترم با تسریع در تغییر تنبل‌ها و حضور نیروهای انقلابی، زمینه چشاندن ‎ طعم خدمت به مردم را فراهم کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.