۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 822784

غروب روز چهارشنبه، آسمان تمام کشور به رنگ خون شد. هنگامه ی اذان مغرب در شیراز، طنین الله اکبر نماز گزاران شاهچراغ با صدای رگبار گلوله در هم آمیخت.

از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!

به گزارش قدس آنلاین، غروب روز چهارشنبه، آسمان تمام کشور به رنگ خون شد. هنگامه ی اذان مغرب در شیراز، طنین الله اکبر نماز گزاران شاهچراغ با صدای رگبار گلوله در هم آمیخت. جوانی مسخ ابلیس، تفنگ را سمت مردم بی گناه گرفت و رگبار گلوله روی سر مظلومان آوار شد.ساعاتی قبل،خانواده های بسیاری بدون اینکه بدانند،آخرین "التماس دعا" را به عزیزان خود گفتند و حالا پاره های تنشان در بارگاه برادر امام رضا (ع)،به سوی سید الشهدا رهسپار شدند.

پناهگاهی به نام آغوش مادر

در میان شهدای این حادثه،تصویر کودکی در آغوش مادرش به چشم می خورد.کودکی که شاید تا چند لحظه قبل از اینکه روح از بدنش خارج شود،با خود فکر میکرد: مگر قبل تر ها،به کودکان زائر در حرم شکلات نمی دادند؟پس چرا دهانم طعم خون گرفته؟مگر آغوش مادر همیشه گرم نبود؟پس چرا بدنش رفته رفته دارد یخ می زند...؟ و هزاران سوالی که با بسته شدن چشمانش،به پاسخ می رسند...

آری مادرت،در قاموس زن،زندگی،آزادی که آنها تعریف کرده بودند؛ نمی گنجید.زنی برای آنها اهمیت داشت که بتنوانند با دلار معامله اش کنند.

از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!

اینم کار خودشونه!

روزهاست که لیدر های اغتشاشات، به هر زبانی مردم را به خشونت دعوت می کنند. کسانی که دشمنی شان دقیقا با اسلام است و تحمل حضور تنها حکومت شیعه در جهان را ندارند.کسانی که در صف حامیانشان، از پورن استار و همجنس باز گرفته تا وهابی و یهودی، برای ایران دل می سوزانند! لیدر هایی که به مردم می گویند: مسلح به خیابان بروید؛ خرابکاری کنید؛ گردن رژیم بندازید و توییت‌ می زدند به تیر برق آویزانتان می‌کنیم و شعار می دادند: وای به روزی که مسلح شویم؛ حالا که چراغ سبزشان پای داعش را به شیراز باز کرده،باز به همان دفاع همیشگی متوسل می شوند که :کار خودشان بوده.

از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!

از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!

ساعتی بعد احسان سلطانی توییت زد: پوستری که برای حادثه شاهچراغ طراحی شده، ساعت ۱۷:۴۵ همزمان با حمله تروریستی به شاهچراغ منتشر شده است و با این توییت باعث انتشار شایعه و تهدید طراح پوستر شد. اما بعد متوجه شد که این موضوع، بخاطر سکونت در ایتالیاست که ساعت آن، ۱:۳۰ ساعت از ایران عقب تر است و ساعت واقعی پست همان ۱۹:۱۵ بوده و بی سر و صدا توییت خود را پاک کرد اما به همین راحتی یک خبر جعلی را ساخت و منتشر کرد و عده ای هم پذیرفتند!

از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!

از خون این جوانان هم لاله می‌دمد! از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!

برای کودک یکساله

ساعتی بعد اسامی شهدا و مجروحان حادثه منتشر می شود،چشمم روی شماره 21 قفل می شود:کودک یکساله

بی نام!ببخش عزیزم،دینشان انسانیت است اما تو در چارچوب انسانیتشان نمی گنجی! این روزها سکته و خودکشی عده ای دیگر از ترور شدن تو بیشتر اهمیت دارد.شهادت شما آنقدر برایشان سود ندارد که برایش هشتک خرج کنند،به سلبریتی های خارج نشین برسانید که از خون این جوانان هم لاله می دمد...
از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!

خبرنگار: فاطمه سادات حمدی

از خون این جوانان هم لاله می‌دمد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.