در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد تریلر کماکان ممنوع ‌است، همچنین تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت‌ ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز و فردا در محور هراز ممنوع ‌است.

اعلام وضعیت جاده‌ها/ محدودیت تردد کامیون در هراز و کندوان

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۲۳ دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

باران در برخی جاده‌های ۳ استان

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور تصریح کرد:‌ در حال حاضر بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی‌، آذربایجان غربی و کردستان داریم.

وی اظهار کرد: در ‌دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

ترافیک در برخی مقاطع آزادراه قزوین-رشت و محور فیروزکوه‌

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان کرد: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ‌تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محورهای هراز و کندوان همچنین‌ آزادراه تهران-شمال، نشان می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار و ترافیک نیمه‌سنگین در محور فیروزکوه مسیرجنوب به شمال‌ محدوده دماوند داریم.

آزادراه‌ ‌کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه‌ ‌کرج-تهران با ۱۵۰ هزار تردد، آزادراه‌ ‌تهران-کرج‌ با ۱۳۴ هزار تردد و آزادراه ‌کرج‌-قزوین با ۱۳۳ هزار تردد، ثبت شد.

وی ‌درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور اظهار داشت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین محدوده‌های وردآورد و پل فردیس و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک‌ نشان می‌دهد.

انسداد جاده فرعی شمشک-دیزین‌ و ‌محور شهداد-نهبندان

وی درباره آخرین وضعیت مسدودی جاده‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان و محور خرم‌آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

وی ادامه داد:‌ همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران و محور ریگان - ایرانشهر به دلیل نبود ایمنی کافی‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.‌

وی بیان کرد: کل تردد جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته‌ براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۳۷۰ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۲.۰ درصد افزایش‌ نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۱.۲، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های تهران-شمال تا روز ‌شنبه ۷ آبان‌ ۱۴۰۱

‌تردد موتورسیکلت‌ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه هفتم آبان در ‌محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع ‌است.

‌در محور کندوان ‌تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه‌ ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ‌از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع ‌است.

تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت‌ ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز و فردا در محور هراز ممنوع ‌است.

منبع: ایسکانیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.