دانش‌آموز سمپادی اهل اسفراین خراسان شمالی در المپیاد علمی ادبی موفق به کسب مدال طلا شد.

کسب مدال طلا توسط دانش‌آموز اسفراینی در المپیاد علمی ادبی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی نیکوکار دانش آموز آموزشگاه شهید بهشتی دوره دوم متوسطه، شهرستان اسفراین، مدال طلا المپیاد ادبی را کسب کرد.

شایان ذکر است نتایج المپیادهای علمی در حال تکمیل می‌باشد و تا کنون دو مدال طلا و دو مدال برنز توسط دانش‌آموزان استان خراسان شمالی در این ماراتن علمی کسب شده است.

المپیاد ادبی و در کل تمامی المپیادهای علمی، از جذاب‌ترین رویدادی هستند که در قالب علمی برگزار می‌شوند. این رویداد سوای جذابیت‌های فراوان و تجربه‌های ارزشمندی که برای دانش‌آموزان دارد، فضایی کاملا تخصصی برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا فارغ از چهارچوب‌های درسی و کلاسی، رشته مورد علاقه خود را دنبال کنند.

نکته بسیار مهم در المپیادهای علمی این است که شرکت در آن هیچ منافاتی با کنکور ندارد و چه بسا منجر به بروز پیشرفت در نتایج کنکور و ایجاد تحول در مسیر تحصیلی و شغلی آینده دانش‌آموزان شود.

از مزایای دیگر شرکت در المپیاد ادبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تحصیل در دانشگاه مورد علاقه بدون نیاز به شرکت در کنکور برای دارندگان طلا، معافیت از سربازی برای پسران، آشنایی با روش‌های صحیح مطالعه و برنامه‌ریزی، ایجاد یادگیری عمیق و آشنایی تخصصی با رشته مورد نظر، فراهم شدن امکان تحصیل در دو رشته تحصیلی در دانشگاه.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.