جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، اغلب اعضای باشگاه را از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی مطلع نکرده بود.

جرارد پیکه به مسئولان بارسلونا از تصمیم مهم خود چیزی نگفته بود

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته بود که جرارد پیکه، مدافع ۳۵ ساله بارسلونا در خبری عجیب و غیرمنتظره اعلام کرد که این هفته از این تیم و البته دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد و این بازیکن علاقه ای ندارد بعد از بارسا، لباس تیم دیگری را به تن کند. البته کادر فنی بارسلونا چند روز پیش از تصمیم جرارد پیکه مطلع بود، اما دیروز این مدافع باتجربه و اسپانیایی قصد خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال را به صورت رسمی اعلام کرد. در واقع ژاوی و جرارد پیکه جلسه ای با دیگر اعضای کادر فنی برگزار کرده و به آنها گفتند که این مدافع می خواهد از فوتبال خداحافظی کند.

جرارد پیکه به مسئولان بارسلونا از تصمیم مهم خود چیزی نگفته بود

مدیران باشگاه نیز از چند روز پیش می دانستند که پیکه به جدایی فکر می کند، اما آنها نیز از قطعیت این تصمیم همان دیروز مطلع شدند. از بین بازیکنان نیز سرخیو بوسکتس و سرخی روبرتو که از ستاره های قدیمی رختکن و البته از دوستان نزدیک جرارد پیکه هستند، از چند روز قبل از این موضوع اطلاع داشتند.

حتی این بازیکن در مراسم شام چند شب قبل که توسط بوسکتس ترتیب داده شد نیز در این رابطه صحبتی نکرد و دیگر ستاره های بارسلونا دیروز متوجه این برنامه شدند. همچنین نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد حدود ۸۰ میلیون یورو از دستمزد جرارد پیکه تا پایان قراردادش با بارسلونا باقی مانده که این مدافع باسابقه از دریافت ۵۰ میلیون یورو از این رقم خودداری خواهد کرد و ۳۰ میلیون به حساب این مدافع اسپانیایی واریز می شود.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.