دومین تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) با حضور کارشناس مسائل سیاسی و معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان امشب برگزار می‌شود.

وحید یامین‌پور به تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، دومین تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) با حضور کارشناس مسائل سیاسی و معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان امشب برگزار می‌شود.

پیش از این، جمعه ۶ آبان‌ماه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع جوانان و مخاطبان هیأت عبدالله بن الحسن (ع) حضور پیدا کرد و پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان بود.

وحید یامین‌پور به تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) می‌رود

وحید یامین‌پور به تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) می‌رود

وحید یامین‌پور به تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) می‌رود

شعار این نشست: «گفت‌وگو راه حل بسیاری از مشکلات»

این برنامه‌ها با شعار «انفعال ممنوع» و «گفت‌وگو راه حل بسیاری از مشکلات» است، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه‌گری از مسئولین و با توجه به اتفاقات اخیر در هیأت عبدالله بن الحسن (ع) برگزار می‌شود که برنامه نخست آن با استقبال بسیار هم مواجه شد و سؤالات به صورت صریح و شفاف مطرح می‌شد. زمان این برنامه ۲ ساعت پیش‌بینی شده بود که با استقبال مردمی، تا ۳ ساعت به طول انجامید و سخنگوی دولت نیز با سعه صدر پاسخگوی سؤالات بود.

بخشی از سؤالات هیأتی‌ها از علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت

در این جلسه هیأتی‌ها به موضوعاتی از قبیل معیشت مردم و کوچک شدن سفره آنان، تأثیر اصلاحات اقتصادی دولت بر معیشت مردم، فساد در برخی دستگاه‌ها و نهادها، وعده‌های دولت در خصوص فضای مجازی و تعطیلی کسب و کارها مردم، ساخت ۴ میلیون مسکن و گرانی مسکن، تفاوت نگاه رئیس جمهور به معترض و اغتشاشگر، اهمیت دولت به موضوع نخبگان و… مطرح شد.

امشب یامین‌پور به تریبون آزاد می‌رود

نشست پرسش‌ و پاسخ با موضوع اتفاقات اخیر با حضور وحید یامین‌پور کارشناس مسائل سیاسی و معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان امشب شنبه ۱۴ آبان‌ماه از نماز مغرب و عشاء در مسجد الرضا (ع) واقع در دیباجی‌شمالی، نرسیده به بزرگراه صدر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.