معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از فعالیت شبانه‌روزی گشت‌های ساماندهی افراد بی‌خانمان و فعال بودن گرمخانه سرای مهر خانه سبز، با توجه به برودت هوا خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی گشت‌های ساماندهی افراد بی‌خانمان در مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، مهدی ابراهیمی درباره ساماندهی افراد بی سرپناه اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما و کاهش محسوس دمای هوا در چند روز گذشته شهرداری مشهد اقدام به ساماندهی و اسکان کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌خانمان کرده است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن اشاره به فعالیت گرمخانه‌های شهرداری مشهد به علت پیش بینی بارش‌ها و کاهش دمای ناگهانی هوا، افزود: در این رابطه گرمخانه سرای مهر خانه سبز با ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده پذیرش مددجویان و افراد بی خانمان است.

وی با بیان اینکه گرمخانه‌ها براساس تراکم افراد بی‌خانمان در نقاط مختلف شهرجانمایی شده‌اند، افزود: همچنین سه منطقه شهرداری مشهد نیز از جمله منطقه دو با ظرفیت ۶۰ نفر و منطقه سه با ظرفیت ۳۰ نفر ویژه مددجویان در حال تجهیز شدن هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه گرمخانه‌های شهرداری به غیر از فعالیت دو چندان در ایام سرد سال، در همه فصول به ارائه خدمات می‌پردازند، گفت: گشت‌های ساماندهی به طور مداوم و هر شب به پاتوق‌ها مراجعه می‌کنند، اما کارتن خواب‌ها به دلیل اعتیاد تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: زائرین و مجاورین می‌توانند در صورت رویت افراد آسیب دیده اجتماعی و افراد بی‌خانمان، کارتن خواب و متکدی، از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ همکاران ما و گشت‌های سیار سطح شهر را مطلع کنند تا در اسرع وقت نسبت به ساماندهی این افراد اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.