کمک‌مربی تیم والیبال نشسته بانوان گفت: می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما کم‌تجربگی و عدم خودباوری بازیکنان کار دست تیم ملی داد.

کم‌تجربگی کار دست تیم ملی والیبال نشسته بانوان داد

به گزارش قدس آنلاین، پروانه باغبان در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: عملکرد تیم ناامید کننده نبود؛ اما با این وجود عملکرد تیم ملی با توجه به تغییراتی که داشتیم، از نظر سایرین بسیار قابل تحسین بود.

وی افزود: اولین دیدار با آمریکا که قهرمانی پارالمپیک را در کارنامه خود دارد، بسیار عالی بود؛ اما به دلیل بی‌تجربگی و شاید غرور بازیکنان به علت بازی زیبایی که به نمایش گذاشتند، نتیجه را مقابل آمریکا واگذار کردیم.

باغبان از سطح بالای مسابقات خبر داد و بیان کرد: گروهی که در آن قرار گرفتیم، بسیار سخت بود. تیم‌های کانادا، آمریکا و اسلوونی تیم‌های بسیار قوی هستند. همه برای کسب عنوان قهرمانی به میدان آمده بودند؛ ضمن اینکه بعد از اپیدمی کرونا شاهد رشد قابل توجه سایر تیم‌ها بودیم.

کمک‌مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان حمایت فدراسیون را مطلوب ارزیابی و گفت: فدراسیون با تمام توان از ما حمایت کرد.

باغبان در خصوص میزبانی بوسنی عنوان کرد: بوسنی کشوری است که در تاریخ خود، جنگ سختی را پشت سر گذاشته؛ اما شاهد میزبانی فوق‌العاده آن‌ها بودیم و کمبود خاصی وجود نداشت. به طور کلی میزبانی بوسنی رضایت بخش بود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.