رئالیتی شو «کهکشان»، ترکیبی از مسابقه، سرگرمی و نمایش است.

«کهکشان»، مینی سریالی همراه با مسابقه

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه تلویزیونی کهکشان به کمک فناوری واقعیت افزوده (AR)و واقعیت مجازی (VR) بینندگان و شرکت کنندگان را به صورت همزمان با چالش های تازه ای روبرومی کند.

شرکت کنندگان در این مسابقه سفری را در دل تاریخ آغاز کرده و دوره های مختلف تاریخ ارتباطات از گذشته تا آینده را پشت سر می گذارند.

در ادامه با مجید رستگار،کارگردان رئالیتی شو «کهکشان» گفت وگو کردیم و جزئیات بیشتر را از ایشان جویا شدیم.

رستگار، کارگردان رئالیتی شو «کهکشان» با اشاره به محور فصل جدید این برنامه که کاملا براساس قصه است عنوان کرد: سپند امیرسلیمانی هدایت این قصه رو برعهده دارد و خودش جزئی از قصه است. در این فصل هر کهکشان دارای یک میزبان است که شرکت کننده ها را هدایت میکند.در واقع کهکشان در قالب داستان،نمایش و مسابقه است.

این کارگردان از تفاوت های فصل جدید نسبت به فصل قبلی گفت و اضافه کرد: این فصل از نظر فضاسازی،رنگ،تکنیکال و... متفاوت تر از فصل قبلی است.کهکشان‌ مسابقه نیست و درواقع مینی سریالی همراه با مسابقه است. ترکیب مسابقه،سرگرمی،نمایش و رئالیتی بودن این برنامه برای من تجربه جدیدی شد.

از دیگر تفاوت های فصل قبل با فصل جدید حضور شرکت کنندگان متفاوت بود. در فصل قبل شرکت کنندگان مردم بودند اما در این فصل بازیگر،ورزشکار و نخبگان چهره به همراه دوستانشان هستند.

وی در ادامه افزود: محتوای کهشان مجموعه ای از قصه های تاریخی بود و از ۲۵۰۰ سال پیش کهکشان ها شروع می شدند.دوره اول کارستان،دوره دوم قاجار یا بیدستان،دوره سوم دوران دهه ۶۰ و ۷۰ و دوره چهارم دوران زمان‌حال را شامل می شد. در این برنامه ماشین زمان، سپند امیر سلیمانی را انتخاب می‌کند که‌ ماموریتی را انجام دهد اما چون او باید بماند که از مسیر خود محافظت کند، از دیگر دوستان‌خود جدا می شود. دوستان او به کمک سپند می‌آیند و وارد کهکشان یک دیگر می شوند و باید تلاش کنند که گوی اصلی را به دست آورند.

وی در پایان با تشکر از عوامل پشت صحنه تصریح کرد: عوامل پشت صحنه یکی از دلایل موفقیت یک‌کار هستند زیرا هماهنگی کارها در پشت صحنه به شدت سخت است و همگی باید به یک ساختار مشترک برسند.

عوامل طراح بازی،طراح صحنه،نور،کارگردانی و غیره با زحمت زیادی که کشیدند توانستند کاری بسیار جذاب را ارائه دهند.

خبرنگار: محدثه رضایی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.