معاون شهردار مشهد، علت ارسال نامه تخلیه برای کافه کتاب آفتاب را رویکردهای جدید شهرداری برای راهبری و توسعه این مکان فرهنگی با محوریت خانواده دانست. 

ماجرای نامه تخلیه کافه کتاب آفتاب چه بود؟

حسین باغگلی در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان آنلاین، در خصوص اخطار تخلیه برای کافه کتاب آفتاب اظهار کرد: صاحب این کافه کتاب چند سالی است که آنجا مستاجر شهرداری هستند و با توجه به اینکه رویکردهای جدیدی برای راهبری و توسعه این مکان داریم به این دلیل طی نامه ای از ایشان خواستیم تخلیه شود.

معاون شهردار مشهد در پاسخ به این سوال که نامه ارسال شده از سمت شهرداری برای تحلیه، محرمانه بوده است، گفت: ما نامه را خطاب به شخص ایشان نوشتیم و ارسال کردیم، به نظر من موضوع محرمانه ای نیست، ارسال نامه به پیمانکار برای قطع همکاری چیز عجیبی نیست.

وی بر خانواده محوری برنامه های فرهنگی شهرداری تاکید کرد و افزود: این مکان( مکان فعلی کافه کتاب آفتاب) قرار است یک گذر اختصاصی برای بازی و قصه شود، یعنی ما مطالعه را از حوزه صرفا کتاب خارج می‌کنیم در همین راستا پروژه ای به نام خاتم( خانواده تربیت محور) داریم که ویژه خانواده هایی با فرزند ۲ تا ۶ سال است و هدفش توسعه توانمندی‌های خانواده ها جهت استفاده از ابزار بازی و قصه برای تربیت فرزند است.

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه برنامه های این گذرگاه فرهنگی فقط مخصوص یک گروه سنی نخواهد بود، از برنامه های دیگری نظیر مانا و جام نام برد و تصریح کرد: در تلاش هستیم در سطح شهر مشهد، حوزه مطالعه و کتابخوانی را توسعه جدی تری دهیم و فرصت را برای عده بیشتری از مخاطبان به شکل خانواده محور فراهم کنیم.

گفتگو: معصومه مومنیان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.