امام جمعه رباط‌کریم با بیان اینکه هدف اغتشاشات اخیر، تجزیه کشور بود، گفت: امروز که پروژه اغتشاش شکست خورده است، مطالبه اصلی ملت ایران اشد مجازات قاتلین و اوباش است.

امام جمعه رباط‌کریم: هدف اصلی از اغتشاشات اخیر، تجزیه کشور بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه رباط‌کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: جنگ ترکیبی اخیر دشمن علیه ملت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را اثبات کرد.

وی افزود: ایران اسلامی مقتدر است از آن جهت که کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس، آلمان و غیره، چندین سرویس امنیتی و اطلاعاتی خارجی، ده‌ها شبکه تلویزیونی و صدها سایت و کانال فضای مجازی، تروریست‌های چند ملیتی و اغتشاشگران آموزش دیده در کف خیابان، همه و همه در مقابل آن ایستادند و نهایتاً شکست خوردند.

حجت‌الاسلام ترابی در ادامه گفت: انتشار فایل صوتی خبرنگار بی‌بی‌سی پرده از این حقیقت برداشت که اغتشاشگران و حامیان آن‌ها به دنبال تجزیه کشور و تکه تکه کردن این سرزمین هستند وهدف پشت پرده اغتشاشات اخیر نه دموکراسی است و نه زن، زندگی، آزادی، بلکه هدف تجزیه کشور است.

امام جمعه رباط‌کریم تصریح کرد: امروز که پروژه اغتشاش شکست خورده است، مطالبه اصلی ملت ایران اشد مجازات قاتلین و اوباش است. برخی منافقین داخلی که بستر را برای آشوب و بلوا مهیا کرده و مردم را تشویق به اغتشاش می‌کردند، مدعی عدم مجازات عوامل ناامنی هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه با توجه به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره بر قائم ۱۰۰ بیان کرد: این پیروزی بزرگی است که قدرت بازدارندگی کشور را ارتقاء می‌دهد.

حجت‌الاسلام ترابی با توجه به برگزاری مراسم باشکوه ۱۳ آبان در کشور گفت: مردم مومن و انقلابی ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال سیلی محکمی به بایدن رئیس جمهور فرتوت آمریکا که گفته بود ایران را آزاد می‌کنیم زدند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی و بابصیرت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان آمدند تا پایان مماشات با آشوبگران داخلی را فریاد زده و خود ختم غائله کرده و آتش فتنه را خاموش کنند.

امام جمعه رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: حضور حماسی و معنادار ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان دولتمردان آمریکا را به عقب نشینی از موضع بایدن وادار کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.