رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی برنامه مجلس برای اعزام نمایندگان به قطر برای تماشای بازی های تیم ملی فوتبال را تشریح کرد.

فروردین: تیم ملی به حواشی سیاسی کاری نداشته باشد/ هزینه حضور نمایندگان مجلس در قطر چگونه تامین می شود؟

محمدمهدی فروردین در گفتگو با قدس آنلاین اظهار گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال در بازی های جام جهانی قطر تمرکز خود را به مسائل فنی اختصاص دهند و از برخی فضاسازی های سیاسی که ممکن است علیه تیم ملی در این تورنمت رخ دهد دوری کنند.

وی افزود: امروز جلسه بسیار خوبی با حضور تیم ملی فوتبال در هتل المپیک برگزار شد و ملی پوشان عزم خود رابرای حضور قوی و قدرتمند در بازی های جام جهانی اعلام کردند، سپس با حضور خانم خالقی پور، مادر سه شهید دفاع مقدس اعضای تیم ملی برای حضور در این بازی ها بدرقه شدند.

فروردین: تیم ملی به حواشی سیاسی کاری نداشته باشد/ هزینه حضور نمایندگان در قطر چگونه تامین می شود؟

وی با بیان اینکه شرایط روحی و جسمی اعضای تیم ملی فوتبال در وضعیت ایده آل قرار دارد، ادامه داد: همچنین در جلسه دیگری اعضای تیم ملی فوتبال دیداری با رئیس جمهور داشتند که در این جلسه بر ارائه بازی های سازنده با همه توان برای کسب نتایج خوب و شاد کردن دل مردم ایران از سوی رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان ، رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین اعضای تیم ملی تاکید صورت گرفت و سرمربی تیم هم اعلام کرد که با تلاش و جنگندگی خبرهای خوبی را برای ایرانیان به ارمغان خواهیم آورد.

فروردین: تیم ملی به حواشی سیاسی کاری نداشته باشد/ هزینه حضور نمایندگان در قطر چگونه تامین می شود؟

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در مورد پیش بینی نتایج ایران در این بازی ها نیز تصریح کرد: شرایط انسجام تیم ملی بسیار مثبت است و امیدواریم همه معادلاتی که ما برای این بازی ها پیش بینی می کنیم با کسب نتایج خوب تحقق پیدا کند تا سربلندی تیم ملی و مردم عزیز ایران فراهم شود .

وی در مورد حضور نمایندگان مجلس برای تماشای بازی های تیم ملی فوتبال نیز بیان داشت: نماینده های مجلس نیز عضوی از جامعه هستند و ممکن است به دلیل علاقمندی به فوتبال و تیم ملی، تعدادی از آنها در قطر با هزینه شخصی حضور پیدا کنند زیرا مجلس برنامه ای برای اعزام نمایندگان به قطر برای تماشای بازی های تیم ملی فوتبال ندارد.

رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان وهمچنین فدراسیون فوتبال از فراکسیون ورزش مجلس خواستند که افرادی را برای تماشای این بازی ها معرفی کنیم اما تاکنون ما هیچ اسمی برای این موضوع اعلام نکرده ایم و برنامه ای هم برای این کار نداریم.

وی در باره حضور خود به عنوان رئیس فراکسیون ورزش مجلس به همراه تیم ملی در قطر نیز گفت: من از ایران بازی ها را خواهم دید و برای کسب نتایج خوب برای تیم ملی حمایت همه جانبه را انجام خواهم داد.

فروردین درباره برخی رفتارهای سیاسی احتمالی در حین بازی های تیم ملی فوتبال در قطر نیز گفت: دشمن از هر موقعیت و ابزاری برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران استفاده خواهد کرد از این روهرگونه رفتاری از جمله رفتارهای سیاسی تند علیه تیم ملی ایران در محل اقامت آنها در قطر و یا هنگام بازی در استادیوم ممکن است از سوی برخی افراد سر بزند اما نکته مهم آن است که تیم ملی فوتبال شامل بازیکنان و کادرفنی باید فقط تمرکز خود را بر مسائل فنی قرار دهند و به مسائل حاشیه ای توجهی نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    سلام بزرگوار جناب آقای نماینده شهر فیروزآباد خواهشمندیم در اسرع وقت تشریف ببرید به شورای اسلامی شهر فیر وزآباد و نسبت به تامین نمودن سطل جمع آوری مکانیزه زباله در سطح شهر و ساخت چندین سرویس بهداشتی از شورا و شهرداری مطالبات شهروندان را تقاضا و مطالبه بفرمایید نظارت و رسیدگی و پیگیری این امور از محضر جنابعالی مورد استدعاست شهر دلسوز ندارد شما آستین بالا بزنید متشکرم