وزیر اقتصاد دولت افغانستان گفت: در سفر خود به ایران شاهد آرامش بودم و حال آنکه رسانه های خارج از این کشور، فضای ملتهب و آشوب را نشان می‌دادند.

رسانه‌های خارجی قصد ارائه تصویری ناامن از ایران دارند

به گزارش قدس خراسان آنلاین، قاری دین محمد حنیف، دوشنبه شب در بدو ورود فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال رسمی استاندار خراسان رضوی قرار گرفت و اظهار کرد: افرادی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند، در فضای مجازی تصویر وارونه ای از واقعیت موجود در ایران را مشاهد می‌کنند و دشمنان این کشور، تجمعات کوچک و پراکنده در شهرها را به عنوان اعتراض بزرگ نشان می‌دهند.

وزیر اقتصاد دولت افغانستان با اشاره به میهماندوستی مردم ایران ادامه داد: مشهد شهری معنوی است و مورد توجه بسیاری از مسلمانان قرار دارد.

یعقوبعلی نظری،استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار کرد: دشمن با عملیات رسانه‌ای و کار روانی، قصد ایجاد ناامنی در کشور ما را دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: آمریکا کشورهای مسلمان را رها نمی‌کنند و داعش دست پرورده آمریکا است که آن را به وجود آورده است و کشورهای اسلامی و مسلمان باید بسیار مراقب باشند که میان آنها تفرقه ایجاد نشود.

وی ادامه داد:هدف دشمن در ایجاد تفرقه، طمع بسیار به ثروت‌های خدادای همچون نفت و معادن در سرزمین‌های کشورهای اسلامی است.

نظری با اشاره به اینکه سالانه حدود ۳۰ میلیون زائر در شهر مشهد حضور پیدا می‌کنند اظهار کرد:براساس آمارهای اعلام شده، حدود پنج میلیون زائر از کشورهای همسایه و اسلامی برای زیارت به مشهد سفر می‌کنند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.