رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: ۱۳۲ باشگاه ورزشی در استان به دلیل افزایش هزینه ها و شرایط اقتصادی از ادامه فعالیت خودداری کردند.

۱۳۲ باشگاه ورزشی در خراسان رضوی فعالیت خود را متوقف کردند

به گزارش قدس خراسان آنلانی، سید رضا گلدوزیان با بیان اینکه ۱۳۲ باشگاه ورزشی در خراسان رضوی فعالیت خود را متوقف کردند، اظهار کرد: ۱۱۹ مورد از باشگاه ها در مشهد و بقیه در سایر شهرستان های خراسان رضوی فعالیت می کردند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ شکایت از باشگاه های ورزشی در سامانه کمیته نظارت هیات پزشکی و ورزشی استان خراسان رضوی ثبت و رسیدگی شده است و سه مورد از این باشگاه ها به دلیل مشکلات بهداشتی مهر و موم شدند.

وی گفت: هزار و ۱۵۸ بازدید اولیه از باشگاه های ورزشی استان خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفته که طی آن برای حدود ۷۵۰ باشگاه اخطار صادر شده است.

گلدوزیان افزود: استفاده و فروش مکمل‌های ورزشی و استفاده نکردن از بیمه ورزشی و مشکلات بهداشتی از عمده تخلفات باشگاههای ورزشی است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی تاکید کرد: بازرسی از باشگاه های ورزشی استان خراسان رضوی به منظور جلوگیری از تخلفات با جدیت در طول سال ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.