پدر شهید آرمان علی‌وردی خاطره‌ای از دفاع پسرش از مقدسات اهل سنت روایت کرد و گفت: خصلت‌ها و اقدامات آرمان فراتر از سن او بوده است.

ماجرای دفاع شهید علی‌وردی از مقدسات اهل سنت چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین، عزت اله علی وردی پدر شهید آرمان علی‌وردی عصر امروز جمعه ۱۱ آذر در همایش «تا پای جان برای ایران» و گرامیداشت یاد شهدای امنیت که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پسرم در طول عمر خود فردی مخلص و دوست داشتنی بود و هر چقدر که از خوبی های او بگویم باز هم کم است.

وی با بیان اینکه پسر شهیدم از همان سنین کم در فعالیت های جهادی مشارکت می‌کرد، افزود: شرکت در فعالیت‌های جهادی و کمک به مردم در حوادث مختلف مانند سیل، زلزله و غیره از کارهای او بود، او از ۱۷ سالگی در فعالیت‌های جهادی شرکت می‌کرد.

پدر شهید آرمان علی‌وردی به خاطره‌ای از شهید آرمان علی‌وردی در دفاع از اهل سنت اشاره کرد و توضیح داد: در یکی از روزها فرزند شهیدم به همراه دوستانش از مکانی عبور می‌کرد که یکی از اهالی آن محل به مردم اهل سنت توهین کرد که آرمان بلافاصله وارد عمل شد و گفت به هیچ عنوان حق توهین به اهل سنت ندارید «حضرت آقا فرمودن که توهین به مقدسات اهل سنت کار درستی نیست»، آنقدر با طرف مقابل صحبت کرد تا بالاخره او را قانع کرد که دیگر به مقدسات اهل سنت توهین نکند.

علی‌وردی با بیان اینکه آرمان در کنار سایر فعالیت‌ها در حوزه‌های علمی نیز فعال بوده است، یادآور شد: شاگردان فرزندم هم شیعه و هم اهل تسنن بوده‌اند، واقعاً آرمان خصلت‌ها و کارکردهای زیادی داشت که هر چقدر بگویم کم گفته‌ام؛ خصلت‌ها و اقدامات آرمان فراتر از سن او بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.