هلندی‌ها پس از حذف برابر آرژانتین از عملکرد متئو لاهوس، داور اسپانیایی، انتقاد کردند و برای مثال فرانک دی‌یونگ گفت که شاید او تحت تاثیر عظمت مسی قرار گرفته بود.

ناامیدی هلندی‌ها از داور اسپانیایی: تحت تاثیر مسی بود

به گزارش قدس آنلاین، عملکرد متئو لاهوس، داور اسپانیایی، در بازی شب گذشته آرژانتین-هلند انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. در دیداری که دو تیم 2-2 مساوی شدند ولی آرژانتین در ضربات پنالتی برنده شد.

ناامیدی هلندی‌ها از داور اسپانیایی: تحت تاثیر مسی بود

فرانکی دی‌یونگ پس از حذف تیم ملی هلند بسیار ناامید بود و او نیز مانند هم تیمی هایش، نارضایتی خود را از داور پنهان نکرد.
او گفت که آنتونیو متئو لاهوس اسپانیایی که بارها در لالیگا برای بارسلونا قضاوت کرده، روز متوسطی را پشت سر گذاشت. دی‌یونگ گفت:«به محض اینکه زمان معمول بازی تمام شد، آژانتینی ها به سمت داور رفتند و از آن لحظه به بعد او فقط برای آرژانتین سوت زد. واقعاً ظالمانه بود.»

دی یونگ، لاهوس را به خوبی می شناسد:«او انسان و داور خوبی است اما در این بازی خوب کار نکرد. فکر می کنم در وقت اضافه راهش را گم کرد. ممکن است عظمت و بزرگی لیونل مسی در تصمیمات او تأثیر گذاشته باشد. من متقاعد شده بودم که وقتی بازی 2-0 باخته را مساوی کردیم، در نهایت برنده خواهیم شد. من واقعا امید به قهرمانی داشتم.»

ناامیدی هلندی‌ها از داور اسپانیایی: تحت تاثیر مسی بود

لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، نیز آهی از سر حسرت کشید و گفت:«دوباره می خواهم آن صحنه پنالتی آرژانتین(گل دوم) را ببینم و معتقدم مشکوک بود. همچنین تمام زمان هایی که توسط آرژانتینی ها تلف شد. ما به خاطر داور نباختیم. بازی باخته را مساوی کردیم و در پنالتی ها باختیم.»

ناامیدی هلندی‌ها از داور اسپانیایی: تحت تاثیر مسی بود

لئاندرو پاردس زمانی که پس از یک خطای جدی توپی را به شدت به سمت نیمکت هلند شلیک کرد، از کارت قرمز فرار کرد و مسی ظاهراً مجاز بود توپ را در جایی که شخص دیگری اجازه ندارد با دست بگیرد و با کارت زرد هم مواجه نشود، چون او یک فوق ستاره است. اینها از جمله اشتباهات مهم داور اسپانیایی بودند.

بازیکنان هلند همه از لاهوس شاکی بودند اما نمی خواستند پشت اشتباهات داوری پنهان شوند. جورین تیمبر گفت:«می ترسیدم که ناگهان کارت زرد دوم را به من بدهد ولی داور مقصر شکست ما نبود.»

استیون برخویس نیز اینچنین فکر می کرد. مهاجم آژاکس گفت:«در مورد داوری حرف زیادی زده شده ولی مهم این بود که حذف شدیم و مقصر او نبود. تیم بزرگی بودیم و همچنان معتقدم پیروزی را خودمان به آرژانتین تقدیم کردیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.