۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 834042

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات اخیر که اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی کرده بود، توسط پلیس اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

لیدر اغتشاشات اخیر شهرری دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به شناسایی یک از لیدرهای اغتشاشات اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم، اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی کردند، تیم عملیات پلیس اطلاعات این فرماندهی موفق به شناسایی هویت و محل حضور 1 تن از لیدر ها و عاملان اصلی اغتشاشات در شهرری شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های قضائی عوامل پلیس اطلاعات این فرماندهی به محل اعزام و طی انجام عملیات‌های مجزای پلیسی متهم را دستگیر و به پلیس اطلاعات انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اعتراف کردد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.