لیونل مسی آرژانتین را به دلیل گذراندن آزمایش سخت در بازگشت از شکست مقابل عربستان برای رسیدن به فینال جام جهانی تمجید کرد.

مسی: شکست برابر عربستان کمک کرد تا به فینال جام جهانی برسیم

به گزارش قدس آنلاین، پس از اینکه مسی الهام بخش تیم لیونل اسکالونی برای پیروزی ۳-۰ مقابل کرواسی در ورزشگاه لوسیل در روز سه شنبه بود، آرژانتین با فرانسه یا مراکش روبه رو خواهد شد.

مسی پس از برتری مقابل کرواسی گفت: "می‌توانم بگویم که اولین بازی ضربه سختی برای همه ما بود. چون در ۳۶ بازی شکست نخورده بودیم. شروع به این شکل در جام جهانی یک ضربه بود، ما فکر نمی‌کردیم به عربستان سعودی ببازیم. این یک آزمایش اسیدی برای کل تیم بود اما این تیم ثابت کرد که چقدر قوی هستیم. ما در بازی‌های دیگر پیروز شدیم. کاری که انجام دادیم بسیار سخت بود، زیرا هر مسابقه فینال بود و می‌دانستیم که اگر برنده نشویم، شرایط برای ما پیچیده می‌شود. این یک بار ذهنی است زیرا می‌دانستیم همه چیز برای ما پیچیده‌تر خواهد بود. ما موفق شدیم در پنج فینال پیروز شویم و امیدوارم برای بازی پایانی هم همینطور باشد.

در تیم مطمئن بودیم که موفق می‌شویم زیرا می‌دانیم که به عنوان یک تیم چه توانایی‌هایی داریم. در اولین بازی به دلیل جزئیات دقیق شکست خوردیم اما این به ما کمک کرد قوی‌تر شویم. بیایید از این لحظه لذت ببریم. دیدن شادی هواداران ما در اینجا و در آرژانتین بسیار عالی است. ما در فینال تمام آنچه را که داریم ارائه می‌کنیم، اما همچنین باید از آنچه به دست آوردیم، لذت ببریم. من از این لحظه بسیار لذت می‌برم. بازی قبلی اصلا آسان نبود. ما خسته بودیم اما گروه انرژی خود را در زمین گذاشت تا با این بازی روبرو شویم."

مسی روز سه شنبه تایید کرد که آخرین بازی خود در جام جهانی را زمانی انجام خواهد داد که آرژانتین در فینال یکشنبه در قطر به مصاف فرانسه یا مراکش برود: "من بسیار خوشحالم که توانستم به این موفقیت برسم و سفر خود در جام جهانی را با انجام آخرین بازی خود در فینال به پایان برسانم. سال‌های زیادی برای بازی بعدی باقی مانده است و فکر نمی‌کنم بتوانم این کار را انجام دهم."

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.