منابع رسانه ای از نشست مشترک رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی امارات، بحرین و مراکش با هدف ایجاد طرحی تحت عنوان گنبد آهنین سایبری با هدف مقابله با ادعای تهدید سایبری ایران خبر دادند.

تل‌آویو به دنبال ایجاد گنبد آهنین سایبری است!

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اسرائیل، امارات، بحرین و مراکش جلساتی را برای بحث در مورد ایجاد یک پلتفرم مشترک برای دفاع سایبری، با ادعای مقابله با «تهدیدهای فزاینده هکرهای ایرانی» برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، «گابی پورتنوی» رئیس اداره ملی سایبری رژیم صهیونیستی(INCD) در گفتگو با شبکه «کان» تلویزیون این رژیم با اشاره به نشست مشترک تل آویو با سه کشور عربی، آن را «تاریخی» توصیف کرد و افزود که این نشست با صدور «اعلامیه‌ای از طرف همه طرف‌ها در مورد همکاری اینترنتی علیه دشمنان مشترک» همراه بود.

به گفته پورتنوی، در نشست مذکور رایزنی‌های برای ایجاد پلفترمی با عنوان «گنبد آهنین سایبری» انجام شد.

این خبر در حالی است که رژیم صهیونیستی و آمریکا اوایل ماه دسامبر گذشته یک رزمایش سایبری مشترک برگزار کرده و از آن به عنوان بزرگترین تمرین برای مقابله با ادعای «تهدید ایران» یاد کردند. این رزمایش برای اولین بار در مرکز «جورجیا سایبر» واقع در ایالت جورجیا آمریکا انجام شد و هفتمین رزمایش الکترونیکی مشترک بین این دو متحد بود.

گفتنی است که «گابی پورتنوی» پیشتر نیز گفته بود که ایران به همراه حزب الله لبنان و حماس به رقیب اصلی تل آویو در عرصه سایبری تبدیل شده است.

این اقدامات و ادعاهای رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم و حامیان غربی و احیاناً مزدوران و اجیرشدگان آن در داخل، هر از چندگاهی تلاش‌های نافرجامی را برای خرابکاری سایبری علیه سازمان‌ها و نهادهای ایرانی انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.