نمایش «زخم» به مناسبت ایام فاطمیه، از ۲۷ آذر تا ۶ دی‌ماه توسط گروه هنری ماهو در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به اجرا می‌پردازد.

اجرای نمایش «زخم» در سالن تئاتر شهر مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، نمایش زخم ‌که به اتفاقات پیرامون شهادت حضرت زهرا(س) می‌پردازد، پنجمین نمایش تولیدی گروه هنری ماهو در خصوص ایام فاطمیه در سال‌های اخیر است و نویسندگی آن برعهده سید محمدرضا رضوی و حسین رمضانی و کارگردانی آن برعهده سید مهدی وحیدی است.

از بازیگران این تئاتر فاطمی نیز می‌توان به جلال شهبازنژاد، علیرضا ضیاء‌چمنی، حامد یزدی، غلامرضا عارف‌نژاد، سجاد علی‌آبادی، امید قادریان، مجید قادری، سید جعفر سجادی، سید مصطفی ظریف، سید فرهاد مهدوی، سید مرتضی حسینی، دانیال نامدار، محمد معلومات، محمدصادق امیری، محمدمهدی صاحب، یونس قائنی، علیرضا رشیدپور و حسین پنام اشاره کرد.

محمد حسین‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مهدی‌ سیم‌ریز، عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر اجرای تئاتر مشهد نیز به عنوان مشاور پروژه در کنار این تئاتر حضور داشته‌اند.

علاقه‌مندان برای تماشای تئاتر زخم می‌توانند با مراجعه به سایت mahogroup.ir بلیت خود را رزرو نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۳۴۱۴۱۵۷۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.