نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهیدان گمنام وقتی آمده اند که دشمنان کوردل با هجمه ها و تبلیغات شدید و اغواگرانه خود، دوست را به جای دشمن و دشمن را به جای دوست به نسل جدید معرفی کرده اند.

شهیدان وقتی آمده اند که دشمنان کوردل قصد داشتند دشمن را دوست جلوه دهند

به گزارش قدس آنلاین ؛حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در آیین تشییع پیکر ۶۵ شهید گمنام و جاویدالاثر اظهار داشت: هرچند دشمن معاند ناامیدانه تر از همیشه با تمام قوا به میدان آمده است، اما حضور انبوه، پرشور و خودجوش مردم در تشییع پیکر پاک شهدا بار دیگر نشان داد، آنها عاشق و دلباخته شهدا، رهبری و نظام هستند و مسیرشان از راه فریب خوردگان جداست.

وی افزود: مردم امروز ثابت کردند ادامه دهنده راه شهیدان هستند ، ‌پرچم ایران اسلامی برافراشته و در احتزاز بوده و ملت با بصیرت همچنان حامی انقلاب و آرمان های نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: شهدا این برگزیدگان الهی به موقع و در زمانی که جامعه نیازمند حضور آنها بود، آمدند و فضای شهر و دیار این سرزمین را معطر کردند.

وی ادامه داد: شهدا به ندای خداوند برای دفاع از قرآن و اسلام لبیک گفتند و با نثار خون و شهادت خود به مقام شفاعت ما بازماندگان در دنیا و آخرت رسیدند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا در ایران عزیز جایی برای حرامیان نباشد، گفت: برخی از شهدا با تاسی از حضرت زهرا (س) گمنام و جاویدالاثر ماندند و مقبره نورانی این شهدای گمنام زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان است.

وی اضافه کرد: تشیع شهدای گمنام، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تنها مدافع حرم و ولایت مولا امیرالمومنین (ع) است که در آن زمان بجز این بانوی مکرمه هیچ یاوری نداشت و خواص مهاجر و انصار با حب دنیاطلبی در این واقعه تلخ و جانگداز سکوت کردند و حضرت زهرا (س) به تنهایی الگوی شاخص دفاع از ولایت شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: رهبری و شهدا در دل مردم جای دارند و هجمه های سنگین دشمنان بر بصیرت این ملت تاثیرگذار نبوده است و حرامیان خارجی و فریب خوردگان داخلی نتوانستد در برابر اداره و وفاداری این ملت عرض اندام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه ملت ایران و ایلام مردمی شهادت جو هستند، افزود: امروز مردم ولایمتدار ایلام آمدند تا در محضر این شهدا، ادامه دهنده راه شهدا و رهبری باشند.

منبع: خبرگزاری بسیج

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.