جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نهم دی نماد بصیرت، هوشیاری، آگاهی، اندیشه حسینی، تفکر انقلابی و نماد ولایتمداری ملت ایران اسلامی بود.

نهم دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که در مسجد جامع زاهدان با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، استاندار و جمعی از مردم شیعه و سنی این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت فرارسیدن ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: حاج قاسم به عنوان فرمانده جبهه مقاومت اسلامی در جهان شناحته می‌شود کسی که در مقابل ایادی استکبار ایستادگی و در نهایت جان مبارک خودشان را در این راه نثار کرد.

وی ادامه داد: همچنین در آستانه نهم دی هستیم، روزی که حادثه بزرگی رخ داد و از آن به عنوان یوم الله یاد می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نهم دی ملت ایران اسلامی بصیرت، آگاهی و هوشیاری خودش را در برابر فتنه‌های عظیم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک زلزله سیاسی در دنیایی که حرف زدن از اسلام کاری دشوار بود یاد می‌شود و در آن برهه توانست نام اسلام را در جهان بلند کند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر اظهارداشت: انقلاب اسلامی تمام نقشه‌های استکبار جهانی و در راس آن رژیم منحوس صهیونیستی که تلاش داشتند نامی از اسلام در جهان نباشد را نقش بر آب کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با پیروزی خودش توانست دنیا را که در حالت رکود قرار داشت را به حرکت در بیاورد و به واقع یک زلزله سیاسی رخ داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی با پیروزی خودش ستون فقرات استکبار جهانی را به لرزه در آورد و حتی ستون فقرات کشورهایی که منابع ایران اسلامی را غارت می‌کردند را شیکست.

وی بیان کرد: دشمنان و ایادی استکبار جهانی از همان اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی خودشان را با این انقلاب مردمی آشکار کردند و از هر طریقی که می‌توانستند سعی در نابودی انقلاب نوپای مردم ایران داشتند که با هوشیاری و هدایت‌های امام خمینی(ره) و بعد از آن با بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب به خواسته‌های خودشان نرسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی نمی‌خواستند که انقلاب آنان تبدیل به یک درخت تنومند شود بنابراین از هر راهی که توانستند و در اختیار داشتند سعی کردند ریشه انقلاب را بزنند که به حول قوه الهی هیچ‌گاه به اهداف شوم خودشان نرسیدند و این انقلاب هر روز قدرتمند تر از دیروز شد.

وی تصریح کرد: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب با فتنه‌هایی همچون فتنه بنی صدر، فتنه‌های منافقان که بیش‌از ۱۷ هزار شهید ترور در کارنامه ننگین آنان بود و با فتنه خلق مسلمان سعی در نابودی انقلاب نوپای ما کردند که به اهداف پلید خودشان دست نیافتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب فتنه‌های عظیمی در کشور رخ داد تا این انقلاب و نظام را از بین ببرند اما با هدایتگری‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری ملت ایران موفق نشدند که نقشه‌های شوم خودشان را عملی سازند.

وی اظهارداشت: در سال ۷۸یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه‌ها رقم خورد زیرا مسوولان دولت خود از سردمداران فتنه بودند و آن را اداره می‌کردند.
حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر فتنه ۸۸ را یکی از فتنه‌های سخت در چند سال اخیر عنوان کرد و افزود: افراد غرب زده این فتنه را به راه انداختند و تلاش کردند این فتنه را به اتتخابات ربط دهند.
وی تقلب را رمز عملیات فتنه ۸۸ عنوان کرد و اظهارداشت: از چند ماه قبل از فتنه در حال تدارک بودند و برای لیدرهای خود دوره های آموزشی براندازی در خارج از کشور برگزار کردند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: براندازان بعد از انتخابات با طرح موضوع تقلب در انتخابات سعی کردند جو کشور را مخدوش کرده و فتنه را به راه اندازند.
وی تصریح کرد: ملت ایران در نهم دی با بصیرت و آگاهی خودشان بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.