مربی تیم فوتبال مس رفسنجان از اینکه تیمش با وجود داشتن مالکیت توپ و میدان فاتح دیدار مقابل استقلال نشده است، ابراز تأسف کرد.

صادقی: حیف شد که با وجود مالکیت بازی برنده نشدیم

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم صادقی پس از تساوی بدون گل مس رفسنجان مقابل استقلال درباره درگیری مربیان دو تیم در پایان نیمه اول اظهار داشت: فکر می‌کنم در ابتدا در مورد بازی و مسائل فنی صحبت کنیم، بهتر است. تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد و در هر دو نیمه کاملاً مالک بازی بودیم و توانستم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. البته استقلال هم در ضربات ایستگاهی دو موقعیت خوب ایجاد کرد و در مجموع از کیفیت فنی تیم‌مان راضی بودیم، اما حیف که نتوانستیم بازی را ببریم.

وی در مورد مشکل گلزنی تیم مس رفسنجان و زدن تنها هفت گل در 14 بازی گفت: فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و مطمئناً سعی می‌کنیم در نیم‌فصل این مشکل را برطرف کنیم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به درگیری مربیان دو تیم نیز یادآور شد: فکر می‌کنم مهمترین مسئله این است که همه یاد بگیرم به یکدیگر احترام بگذاریم.

صادقی درباره برخورد مشت با صورتش تأکید کرد: ضربه‌ای به صورت من نخورد، اما روی آن صحنه اعتراض به مربی حریف داشتیم که خدای ناکرده بی‌احترامی به سرمربی ما نشود. اینطوری نیست که اگر آدم بااخلاقی هستید صبر کنید به شما بی‌احترامی کنند و باید در کمال آرامش از حق خود دفاع کنید.

وی در مورد دریافت کارت قرمز از داور مسابقه گفت: بله، متأسفانه و بدون هیچ کاری من اخراج شدم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان راجع به عملکرد تیم داوری بازی خاطر نشان کرد: در مجموع خوب بود و به غیر از اتفاقی که من را اخراج کرد در سایر موارد خوب بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.