فرماندار چالدران گفت: در حال حاضر در ۲۸ روستای چالدران با اعتبار تخصیصی ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در دست اجرا است.

۲۸ روستای چالدران از نعمت گاز برخوردار می شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا عبدالله نژاد عصر شنبه در بازدید از طرح های گازرسانی این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر در ۲۸ روستای چالدران با اعتبار تخصیصی ۴۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در دست اجرا است که تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی روستاهای در دست اجرا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرحها از پیشرفت فیزیکی ۳۰ الی ۹۰ درصد برخوردار هستند، افزود: در حال حاضر درصد برخورداری روستاییان چالدران از مزایای گاز طبیعی ۶۳ درصد است که با اتمام ۲۸ روستای در دست اجرا این میزان برخورداری به ۸۰ درصد خواهد رسید.

محمدعلی پور نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار کرد: با انجام این گاز رسانی مجموعاً یک هزار ۳۱۳ خانوار از مزایای گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی ادامه اد: بر اساس پیش بینی ها از مجموع طرحهای در دست اجرا ۵ روستا تا پایان سالجاری از مزایای گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

علی پور اضافه کرد: عملیات گاز رسانی به روستاهای چالدران در حال حاضر در ۴ محور انجام می گیرد و برای سال آینده نیز گاز رسانی به ۳۵ روستا در نظر گرفته شده است که در ۲ محور انجام خواهد شد.

نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای اجرای این طرحها بیش از ۱۶۰ کیلومتر عملیات خط انتقال اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.