رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: یک واحد متخلف پخت و عرضه نان غیر از مصرف خانوار در مشهد، با رصد و پایش بازرسان و با دریافت گزارش مردمی شناسایی و توقیف شد.

نانوایی عرضه‌کننده نان برای دام در مشهد توقیف شد

به گزارش قدس خراسان، علی‌اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: این واحد صنفی متخلف در محدوده بلوار رسالت مشهد اقدام به فروش حجم بالای نان از نوع تافتون و لواش می‌کرد که اینگونه مشتریان نانوایی، نانها را پس از خشک کردن به دامداران می فروشند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد ادامه داد: طی هماهنگی با کلانتری منطقه فرد مورد اشاره به کلانتری جهت مراحل قانونی تحویل داده شد.

وی بیان کرد: میزان پخت واحدهای نانوایی توسط سامانه هوشمند فروش نان (نانینو) بررسی می شود، بررسیها در خصوص نانوایی هایی که عرضه خارج از شبکه داشته‌اند ادامه دارد و به محض محرز شدن موضوع گزارش بازرسی در خصوص عرضه خارج از شبکه نان تنظیم و به مراجع قضایی ارسال می‌ شود.

نصری سرآسیا گفت: با توجه به تذکرات داده شده از طریق اتحادیه مربوطه به طرق مختلف و همچنین بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد، عرضه هرگونه نان با حجم بالا و عرضه خارج از شبکه نان منظور شده است و با متصدیان برخورد و به فراخور آن سهمیه آرد از واحد صنفی کسر می شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: هرگونه عرضه نان به غیر از مصرف خانوار که تعداد نان در هر رسته پخت (سنگک، تافتون، لواش و... ) مشخص است، از جمله نان صلواتی، نذری، هیاتها و موسسه ها فقط از طریق حواله صادره از طریق فرمانداری، جهاد کشاورزی و اتحادیه مربوطه امکان پذیر است، ضمن اینکه کلیه حواله ها باید به اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد ارائه شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان و غیره را با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کند که در اسرع وقت رسیدگی می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.