جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: سردار سلیمانی در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری دست‌نشانده آمریکای جنایتکار نقش بسیار زیادی داشت.

سردار سلیمانی در مقابله با گروه های تکفیری نقش زیادی داشت

به گزارش قدس آنلاین، سردار مجید ارجمندی فر عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه صنعتی ارومیه با بیان اینکه سردار سلیمانی برای عزت اسلام و مظلومان جهان مظلومانه به شهادت رسید، اما جنایت آمریکا در ترور این مجاهد نستوه، ملت ایران را بیدارتر خواهد کرد، افزود: این شهید والامقام با تاسی از قرآن و تکیه بر آموزه‌های دینی، داعش را از ریشه نابود کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی برای عزت اسلام و مظلومان جهان مظلومانه به شهادت رسید، اظهار کرد: سردار سلیمانی سربازی شجاع، دلیر و ولایت مدار بود و هرگز به دشمن اجازه عرض اندام در منطقه نداد لذا جنایت آمریکا در ترور این مجاهد نستوه، ملت ایران را بیدارتر خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان افزود: دشمن و ایادی کفر بدانند امروز با شهادت این سردار بزرگ هزاران سردار پیرو ولایت فقیه و دلسوز اسلام در مقابل آنها خواهند ایستاد و جانفشانی می‌کنند.

وی تاکید کرد: این شهید عالیقدر با با تاسی از قرآن کریم و آموخته‌های دینی و درس شجاعت، فداکاری از سرور و سالار شهیدان نه اینکه جنایت‌های داعش را کمرنگ بلکه از ریشه نابود بلکه آنها را به درک واصل کرد.

سردار ارجمندی فر گفت: دشمن همیشه از درس شهادت دین مبین اسلام می‌ترسد حال بدانند شهادت پاداش شیرین رزمندگان اسلام است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.