هندبالیست تیم ملی مردان ایران با ارزیابی رقبای کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان، گفت: دو تیم اسپانیا ومونته نگرو حداقل ۱۰ سال از تیم ما جلوتر هستند و کار ما بسیار سخت است.

کوهزاد: اسپانیا و مونته نگرو ۱۰ سال از هندبال ما جلوتر هستند

به گزارش قدس آنلاین، بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی الی ۹ بهمن ماه به میزبانی مشترک دو کشور سوئد و لهستان برگزار می شود. تیم هندبال مردان ایران هم برای دومین بار سهمیه حضور در این رویداد را کسب کرده است. تیم ایران در گروه A با تیم های شیلی، اسپانیا و مونته نگرو هم گروه است. هندبالیست های ایران ۱۲ دی ماه تهران را به مقصد لهستان برای شرکت در یک تورنمنت چهارجانبه تدارکاتی ترک کرد.

علی کوهزاد خط زن تیم ملی هندبال مردان در آستانه حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهانی گفت: ما چند مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و در این اردوها روز به روز بهتر از دیروز شدیم.

هندبالیست تیم ملی مردان کشورمان در مورد چهار بازی تدارکاتی تیم ایران قبل از دیدارهای جهانی هم اظهار کرد: ما برای حضور موفق در مسابقات جهانی صد درصد نیاز به بازیهای تدارکاتی داریم. در بازی مشخص می شود که آیا می توانیم در دیدارهای جهانی نتیجه بگیریم یا نه.

بازیکن پست خط زن تیم ملی که نخستین تجربه جهانی خود را در این رویداد کسب خواهد کرد، افزود: این اولین تجربه حضورم در مسابقات جهانی خواهد بود. در دیدارهای همبستگی کشورهای اسلامی فرصت شد تا در تیم ملی حضور داشته باشم و یک تجربه عالی را کسب کنم. قطعاً همراهی تیم ملی در دیدارهای جهانی فرصتی است تا بتوانم تجربه بزرگی را کسب کنم و امیدوارم دست پر برگردیم.

وی در مورد حضور ووسلین به عنوان یک مربی پرافتخار همراه تیم ملی در این رویداد بزرگ هم گفت: ووویچ مربی سخت گیری است؛ اما با وی در تمرینات خوش می گذرد. سخت گیری وی در تمرینات اذیت کننده نبوده. من همیشه در بچگی بازیهای وی را در تلویوزیون می دیدم و وقتی شنیدم به ایران آمده بسیار خوشحال شدم. ما در این مدت از این مربی بزرگ چیزهای زیادی یاد گرفته ایم.

کوهزاد در مورد همگروهی ایران با تیم های شیلی، مونته نگرو و اسپانیا هم بیان کرد: ما از پیش باخته به میدان نمی رویم. اگر بتوانیم شیلی را ببریم که این هم کار سختی است می توانیم به صعود از گروهمان امیدوار باشیم. برد برابر دو تیم مونته نگرو اسپانیا سخت است این دو تیم حداقل ۱۰ سال از ما جلوتر هستند.

وی ادامه داد: به نظرم در این میدان بزرگ همین قدر که تن ما به بازیکنان اسپانیا بخورد برای ما پله ای به سمت موفقیت به آینده و تجربه گرانبهایی است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.