استاندار خراسان رضوی گفت: کارآمدی هر نظام و تشکیلاتی به انسان سازی آن است و فقط نظام اسلامی می تواند انسان هایی مانند حاج قاسم سلیمانی بسازد.

فقط جامعه اسلامی می تواند انسان هایی مانند حاج قاسم سلیمانی بسازد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری ظهر امروز و همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم همیشه در خط مقدم بود، در دفاع مقدس و در کلیه صحنه های دفاع از نظام اسلامی حضور داشت.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ما گرفتار مسائل دنیایی هستیم و انسان اگر بخواهد که خود را از این گرفتاری ها خارج کند و در میدان مبارزه قرار دهد باید سختی و مشکل را بپذیرد و در عین گرفتاری ها به سمت تحقق هدف برود. این درسی است که سردار سلیمانی به ما داد.

وی با اشاره به ایمان و وفاداری آن شهید گفت: ایشان معتقد بود که این نظام، حرم است و اگر این حرم از بین برود دیگر حرمی باقی نمی ماند.

نظری با بیان اینکه نقشه های استکبار هر روز شکل جدیدی به خود می گیرد گفت: دشمن یکبار از طریق داعش این حرم را هدف گیری کرد، مرتبه دیگر از طریق مسائل فرهنگی، دفعه دیگر از طریق مسائل امنیتی هدف گیری می کند.

استاندار خراسان رضوی افزود: چون این نظام پابرجاست دشمن دائما، دشمنی جدیدی می کند، اما ما کجاییم؟ آیا در میدان هستیم؟ ما که ارادتمندان شهدا هستیم چه نقشی ایفا کرده ایم؟

وی گفت: از این فرصت های یادها و بزرگداشت ها، باید استفاده کنیم، به خودمان و دیگران یادآوری کنیم که وظیفه ما چیست، امروز که همه هجمه‌های سنگین دنیای استکبار متوجه این نظام است ما چه وظیفه و مسئولیتی داریم. امیدواریم خون حاج قاسم و همه شهدا بتواند راه را به ما نشان دهد و ما را نیز بیدار و هوشیار سازد. باید میدان مبارزه را بشناسیم و با اراده قوی وارد میدان شویم.

نظری افزود: بنده این افتخار را داشتم که در زمان های مختلف از محضر ایشان استفاده کنم از جمله در دفاع مقدس، از خصوصیات بارز شهید سلیمانی این بود که در هر عرصه ای وارد می‌شد آن عرصه را به احسن وجه و تمام ابعاد به بهره‌برداری می‌ رساند و تحت مدیریت جامع خود قرار می داد.

گفتنی است؛ از خانواده‌های سرداران شهید علیرضا توسلی، حسین حسینی و ابراهیم محمدی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.