معاون دبیرکل جنبش نجباء عراق ضمن اشاره به نقش پررنگ شهید سلیمانی در شکست داعش تاکید کرد که پیام ما در گرامیداشت یاد فرماندهان مقاومت، سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اخراج نیروهای آمریکایی از عراق است.

معاون دبیرکل نجباء: سردار «سلیمانی» و «المهندس» ستون و بازوی مقاومت بودند

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» در ادامه گفتگو با مقامات و شخصیت‌های مقاومت منطقه، مصاحبه‌ای با شیخ «ارکان الکعبی» معاون دبیرکل جنبش نجباء عراق انجام داده‌ایم.

ارکان الکعبی اعلام کرد: امروز به یاد شهیدان سردار «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» هستیم که ستون و بازوی مقاومت و حشد شعبی بودند و برای جنگ با تروریست‌های داعش در عراق رفت و آمد داشتند.

وی افزود: این دو شهید بر اساس عقیده اهل بیت علیهم السلام برای دفاع از زمین و مقدسات عمل کردند. پیام ما در گرامیداشت یاد فرماندهان مقاومت، سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اخراج نیروهای آمریکایی از عراق است؛ زیرا آمریکایی‌ها فقط یک زبان را می‌فهمند که زبان زور و سلاح است.

این مقام جنبش نجباء ادامه داد: پارلمان سابق عراق حرف خود را گفته و به اخراج نیروهای آمریکایی رای داده است اما دولت‌های متوالی عراق این مسئله را اجرا نکردند. آمریکا می‌خواهد در قالب دموکراسی از عراق خارج نشود و از طریق سفارتخانه خود به بهانه حضور دیپلماتیک، در عراق مانده است.

ارکان الکعبی تاکید کرد: آمریکا موجودیت خود را بر روی جمجمه سرخپوستان بنا کرد و هرکه می‌خواهد کارنامه سیاه این کشور را بداند تاریخ آن را مرور کند.

وی در پایان گفت: این جمعیت عظیمی که برای گرامی‌داشت یاد فرماندهان پیروزی بیرون آمدند این پیام را می‌رسانند که برای دو شهید مقاومت که خودشان را فدای اسلام کردند، قیام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.