۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 840085

بیشتر افراد برای سفرهای تفریحی شهرهای شمالی کشور و یا شهرهای توریستی ‌تر مانند اصفهان و شیراز را برای سفر انتخاب می‌کنند. یا اگر صحبت از سفر به جنوب در میان باشد، بیشتر به فکر جزایر ایران نظیر قشم و کیش هستند، این در حالی است که دیگر شهرها و استان‌های جنوب کشور دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی هستند که می‌توانید برای سفر آن‌ها را انتخاب کنید.

هر آنچه باید درباره خرید ارزان بلیط بوشهر بدانید

یکی از این شهرهای جنوبی، بوشهر است که جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. سفر به این شهر راحت است و می‌توانید به سادگی با خرید بلیط تهران به بوشهر و بلیط بوشهر تهران یک سفر به یاد ماندنی به این شهر تجربه کنید. در ادامه این مطلب با راه ‌های خرید ارزان بلیط بوشهر همراه شما هستیم. ابتدا اجازه دهید تا کمی با جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شده و سپس راه‌های خرید بلیط ارزان را ارائه کنیم.

جاذبه‌های گردشگری بوشهر که نباید از دست دهید!
بوشهر جاهای دیدنی زیادی دارد، به قدری که بتواند شما را برای سفر وسوسه کند. یکی از مهمترین جاذبه‌ های گردشگری بوشهر، بافت تاریخی شهر است که حدود ۳۸ هکتار وسعت دارد. بافتی که شامل ۴ محله قدیمی یعنی دهدشتی، بهبهانی، شنبدی و کوتی است. بافت بوشهر یکی از جالب‌ترین بافت‌های مسکونی ایران است که قدمت آن به دوره نادر شاه افشار باز می‌گردد.
علاوه بر آن خانه رئیسعلی دلواری با عنوان موزه علی دلواری در جنوب شرق دلوار در شهرستان تنگستان بوشهر واقع شده و قدمت این خانه به دوره قاجار باز می‌گردد. این خانه هم اکنون موزه‌ ای متعلق به دوره معاصر است که گردشگران و علاقمندان به تاریخ معاصر می‌توانند از آن بازدید کنند.

هر آنچه باید درباره خرید ارزان بلیط بوشهر بدانید


بوشهر به طبیعت زیبای آن مشهور است. اگر اهل طبیعت گردی باشید، حتما نام گنبد نمکی جاشک به گوش شما آشنا است. گنبد نمکی یکی از شگفت انگیزترین و جالب‌ترین جاهای دیدنی بوشهر است که در کوه جاشک واقع شده. این جاذبه شامل غارهای نمکی، چشمه‌های نمکی، آبشارهای نمکی، دودکش و سازه‌های طبیعی دیگری است که همگی ساخته و پرداخته زمان و هنر دست طبیعت بوده است.
گنبد نمکی شهرت جهانی داشته و بزرگترین گنبد نمکی ایران محسوب می‌شود. جالب است بدانید که گنبد نمکی جاشک در سال ۱۳۸۸ به عنوان تنها اثر طبیعی ملی استان بوشهر به ثبت رسید. مطمئن باشید اگر از این جاذبه دیدن نکنید، پشیمان خواهید شد.
بوشهر جاهای دیدنی زیادی دارد که برای مثال می‌توان به عمارت گلشن، گورستان صخره‌ ای سیراف، سواحل زیبا در حاشیه خلیج فارس، بازار قدیمی بوشهر، گور دختر، خانه قاضی و غیره اشاره کرد. اما حال با چند نکته برای خرید ارزان بلیط بوشهر همراه شما هستیم.

چگونه بلیط ارزان بوشهر تهران بگیریم؟
به طور کلی بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که حداقل یک مسیر رفت یا برگشت خود را با هواپیما سفر کنند. طبیعتا وقتی قصد برگشت از یک سفر چند روزه به شهر خود را دارید، ترجیح می‌دهید تا هر چه زودتر به شهر خود برسید و بنابراین سفر هوایی پیشنهاد جذاب‌تری است. اگر قصد خرید بلیط بوشهر تهران دارید، در ادامه به چند راهکار که ممکن است بتوانید بلیط ارزانتر بگیرید، اشاره شده است.
اواسط هفته را برای سفر انتخاب کنید!
طبیعتا وقتی یک تعطیلات رسمی در راه باشد، علاوه بر شما عده زیادی متقاضی سفر هستند. خصوصا در فصل پاییز و زمستان که متقاضی سفر به جنوب بیشتر از هر زمان دیگری است. در ایام علاوه بر بلیط هواپیما، قیمت هتل نیز افزایش پیدا می‌کند. ایام مصادف با تعطیلات و یا آخر هفته‌ ها، فرقی نمی‌کند که قصد سفر به بوشهر و یا بازگشت از بوشهر به تهران را داشته باشید، بلیط هواپیما گرانتر است. پس بهتر است برنامه‌ریزی خود را به صورتی انجام دهید که با پیک مسافران همراه نشوید و با یکی دو روز تاخیر، همان بلیط را ارزانتر خریداری کنید.
بلیط لحظه آخری بخرید!
اگر اهل ریسک باشید و بتوانید مسئولیت‌های یک سفر لحظه آخری را به جان بخرید، می‌توانید بلیط ارزانتری پیدا کنید. صندلی های خالی هواپیما در نزدیکی زمان پرواز، به طور معمول با قیمت بسیار پایینتر تحت عنوان بلیط لحظه آخری به فروش می‌رسند که قیمت مناسبتری دارند. اما ممکن است ناچار شوید برای رساندن خود به پرواز، کمی استرس و عجله را چاشنی کارخود کنید. از طرف دیگر این نکته را نیز در نظر داشته باشید، که ممکن است گاهی بلیط ‌های لحظه آخری ارزان نباشند!
از یک وب سایت معتبر خرید کنید!
در نظر داشته باشید که همیشه نمی‌توان بلیط لحظه آخری خرید و همیشه نباید انتظار ارزان بودن بلیط لحظه آخری داشت! بلکه بهتر است از همان ابتدا، بلیط ارزان خریداری کرده باشید. وقتی بهترین قیمت را برای خرید و رزرو بلیط بوشهر تهران و بالعکس پرداخت کرده باشید، می‌توانید با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید.

هر آنچه باید درباره خرید ارزان بلیط بوشهر بدانید
به همین جهت وب سایت فلای تودی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. مهمترین شاخصه فلای تودی در کنار پشتیبانی عالی، پایین بودن قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل نسبت به دیگر وب سایت‌ها است. هر زمانی که قصد خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی داشته باشید، می‌توانید قیمت‌ها را با فلای تودی مقایسه کنید. در این صورت متوجه تفاوت قیمتی قابل توجه فلای تودی یا سایر شرکت‌ها خواهید شد.
فلای تودی به عنوان بزرگترین مرجع فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل همواره به منظور جلب رضایت مسافران و هموطنان، بهترین قیمت‌ها را برای خرید بلیط و رزرو هتل ارائه می‌دهد. برای خرید بلیط تهران بوشهر و بوشهر تهران، وارد پروازهای داخلی شده و تاریخ مورد نظر خود را وارد کنید.
با فلای تودی یک سفر ارزان به بوشهر تجربه کنید!
جنوب کشور به خصوص شهر بوشهر، با جاذبه‌ های گردشگری فراوان انتظار مسافران را می‌کشد. مردمان خونگرم جنوب، با مهمان نوازی و مهربانی به استقبال مسافران ‌می‌روند و بهترین تجربه سفر را به مسافران هدیه می‌دهند. اگر قصد سفر به جنوب را دارید، با خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.