رئیس سازمان اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: از شب گذشته تا کنون۳۰۰ کارتن خواب توسط شهرداری مشهد به گرمخانه ها منتقل و اسکان داده شدند.

۳۰۰ کارتن خواب توسط شهرداری مشهد به گرمخانه‌ها منتقل شدند

مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: از یک هفته قبل برای افزایش ظرفیت گرمخانه‌ها و مراکز اسکان در زمستان پیگیری‌هایی انجام دادیم و ظرفیت همه مراکز از جمله خانه سبز را افزایش داده و سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد نیز علاوه بر آن برای این کار اختصاص داده شد.

رئیس سازمان اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: از این تعداد ۱۱۲ نفر هم‌اکنون در گرمخانه همچنان اسکان داشته و مابقی رفت و آمد دارند که البته با همکاری خوبی که با بهزیستی انجام شده شربت متادون نیز برای برخی از این افراد تهیه شده که از این رفت و آمدها و خارج شدن از گرمخانه جلوگیری میکند.

وی گفت: همکاران ما از شب گذشته به تمامی پاتوق‌های این افراد سرکشی کردند از انتهای وکیل آباد تا شرقی‌ترین نقطه صدمتری، اسماعیل‌آباد، رسالت، طبرسی و هرجایی که فکر میکردیم ممکن است بی‌سرپناهی وجود داشته باشد سر زدیم.

ابراهیمی بیان کرد: ضمن تشکر از شهروندان که از شب گذشته تماس‌های زیادی به سامانه ۱۳۷داشته اند، چون این موضوع و مشارکت مردم برای ما اهمیت ویژه داشته به صددرصد تماس‌های مردمی رسیدگی شده و تمامی افرادی که اعلام شده بود جمع آوری شده اند.

رئیس سازمان اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد اظهار کرد: از دیروز تمامی کمپ‌ها و مراکز نگهداری ما به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد و سه وعده صبحانه، نهار و شام گرم در آن توزیع خواهد شد تا هیچکس نیاز به بیرون رفتن از آن نداشته باشد و به این افراد نیز آسیبی در سرما نرسد.

گفتگو: نوید زنده روحیان 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.