گزارش‌ها حاکی از توافق نهایی ناصر الخلیفی و دنیل لوی برای خرید ۲۵ درصد از سهام تاتنهام توسط قطری‌ها است.

توافق نهایی قطری‌ها برای خرید تاتنهام

به گزارش قدس آنلاین، در چند وقت اخیر شایعات زیادی در خصوص تمایل مالکان قطری باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید یک باشگاه در لیگ برتر انگلیس شنیده می‌شد.

ناصر الخلیفی، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن و رئیس QSL این هفته در لندن با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام جلسه داشته و مذاکرات برای سرمایه‌گذاری آغاز شده است.

جان ونهام، یکی از خبرنگاران نزدیک به تاتنهام می‌گوید که انتظار می‌رود ۲۵ درصد از سهام این باشگاه به مبلغ یک میلیارد پوند به فروش برسد.

او در این خصوص می‌گوید: «یکی از کارهایی که سرمایه‌گذاری‌هایی از این قبیل انجام می‌دهد، افراد مختلف را وارد دنیای فوتبال می‌کند. آن هم درست زمانی که شما به دنبال شراکت با دیگر افراد هستید و یا می‌خواهید درباره حقوق نام گذاری استادیوم خانگی تصمیم گیری کنید.»

او ادامه می‌دهد: «این سرمایه‌گذاری یک قدم رو به جلو است که باعث پیشرفت می‌شود. حالا می‌توانید به خرید سهام بیشتر و سرمایه‌گذاری روی بازیکنان مستعد فکر کنید. وقتی دنیل لوی قیمت تاتنهام را ۳.۵ میلیارد پوند ارزیابی کرد، همه به‌ او خندیدند اما دیدید چلسی به همان رقم فروش رفت. چلسی حتی صاحب یک ورزشگاه نیست. اما تاتنهام‌ یک استادیوم‌ فوق‌العاده با امکانات تمرینی جهانی دارد.»

دنیل لوی برای ۲۵ درصد سهام باشگاه تاتنهام قیمت یک میلیارد پوند در نظر گرفته که طبق اطلاعات به دست آمده به زودی توافقات نهایی با ناصر الخلیفی و شرکت سرمایه‌گذاری قطر انجام می‌شود.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.