رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در سطح نارنجی و احتمال بارش برف در جاده های استان رانندگان علی الخصوص در محورهای مواصلاتی شمال استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

هشدار پلیس راه ایلام در مورد بارش برف و باران

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از مسافران خواست تا از مسافرت های غیر ضروری در این ایام پرهیز کنند و در غیر این صورت حتما با سرعت مطمئنه که پایین تر از سرعت درج شده در تابلوها است رانندگی کنند.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و رعایت احتیاط بیشتر و رعایت فاصله بیشتر با خودرو جلویی را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان ضمن اطمینان از آماده به کاری خودرو، سالم بودن بخاری، برف پاک کن، چراغ ها خصوصاً چراغ های مه شکن باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ کهزادی گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در سطح نارنجی در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵ دی ماه، آسمان استان با جو ناپایدار همراه خواهد بود و پدیده غالب در این ایام بارش برف، باران و تگرگ همراه با کاهش محسوس دما است لذا رعایت این موارد موجب کاهش خطرات احتمالی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.