۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 841824

جانشین پلیس راهور فراجا بار دیگر بر بی‌کیفیت بودن خودروهای داخلی تأکید کرد.

خودروهای داخلی همچنان بی‌کیفیت هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید تیمور حسینی؛ جانشین پلیس راهور فراجا در گفت‌وگوی زنده در برنامه "صبح ایران بخیر" به حضور پلیس راهور در ۱۱۱ گردنه برف‌گیر از بیستم آذر ماه کشور اشاره کرد و گفت: پلیس راهور فراجا برای برون‌رفت از وضعیت حال حاضر جوی در برودت و شدت سرمای هوا و همچنین بارش برف و باران و یخبندان در تمام سطوح جاده‌ای از اتخاذ تدابیر ویژه صحبت کرده است، اما به دلیل وسعت زیاد محورهای مواصلاتی کشور انجام اقدامات لازم را در این خصوص سخت می‌دانیم و خواستار کمک دیگر ارگان‌های متولی این امور مانند سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس و ... هستیم.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر نظارت دقیق، کافی و تمرکز ویژه پلیس راهور بر روی ناوگان بار و مسافر اشاره کرد و افزود: ما باید تمام تلاش خود را در این خصوص بکار بگیریم تا بتوانیم وضعیت تمامی جاده‌های کشور را مدیریت کنیم. برای مثال جاده‌های شمال غرب، استان‌های شمالی، سمنان و خراسان رضوی و حتی در آزادراه‌هایی مانند( قم به سمت اراک) هم راهداری و پلیس راهور با شرایط بسیار سختی مواجه هستند، لذا خواهشمندیم تا مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و یا با تجهیزات کامل و استفاده از وسایل نقلیه عمومی و اطلاع دقیق از وضعیت راه از طریق سامانه ۱۲۰ پلیس و یا ۱۴۱ راهداری اقدام به سفر کنند.

وی با اشاره به اعلام هشدار نارنجی در سطح جاده‌های کشور در خصوص تردد وسایل نقلیه افزود: ابتدا از مردم می‌خواهیم تا آنجا که می‌توانند از منازل خود بیرون نیامده و اگر در شرایطی مجبور به تردد شدند نیز با ایمنی کامل به مسیر خود ادامه دهند و از سفرها و ترددهای شبانه اجتناب کنند.

کشف جدید دوستان برای قیمت واقعی خودرو به روش بازار سیاه

سردار حسینی با گلایه از این موضوع که صدای ما به گوش هیچکس نمیرسد از وضعیت صنعت خودرو در خصوص ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی ابراز تاسف کرد و گفت: در کشف جدید دوستان در خصوص قیمت خودرو به روش بازار سیاه، شاهد بودیم که همچنان ارتقاء ایمنی خودروها کاملاً نادیده گرفته شده و همچنان این کاشفان بزرگ قیمت خودرو در کشور با جان انسان‌ها بازی می‌کنند و به ساخت خودروهای بی‌کیفیت خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه خطای انسانی نباید مجازاتش مرگ باشد، اظهار کرد: عامل خطای انسانی در وقوع تصادفات در تمامی دنیا پذیرفته شده است، اما نباید به نقش راه و خودرو در خصوص نجات جان انسان‌ها بی‌تفاوت بود. امیدوارم گوش شنوایی پیدا شود تا بتوانیم این وضعیت اسفناک صنعت خودرو در کشور را ساماندهی کنیم و جا دارد بگویم ما دیگر خسته شده‌ایم، وقتی مدام تکرار می‌کنیم خودروهای داخلی کیفیت و ایمنی ندارند و باز هم هیچکس صدای ما را نمی شنود!

جانشین فرمانده پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام ممنوعیت تردد تریلی‌های ۱۸ چرخ در هنگام بارش شدید برف در جاده‌های کشور تصریح کرد: با اطلاعات دقیقی که از دستگاه‌های متولی در امر برون رفت از وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های شهر در اختیار ما قرار می‌گیرد، تصمیمات نهایی در خصوص مسدود کردن جاده‌های مواصلاتی و یا منع تردد به اطلاع عموم خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.