۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 842630

امثال فرخ‌نژاد این روزها نشان دادند که ممکن است بازیگری را بلد باشند، اما هیچ نسبتی با هنرمندانِ اصیل و دارای فکر و اندیشه و اخلاق این کشور از گذشته‌های دور تا کنون ندارند.

به گزارش قدس آنلاین، علی صدری‌نیا در یادداشتی بیان کرد: نمی‌دانم به تصویری که امثال فرخ‌نژاد تنها ظرف چند روز از خود واقعی‌شان بروز می‌دهند دقت کرده‌اید یا نه. تصویری که نه تنها هیچ ارتباطی با چهره یک هنرمند، یکی از قشر نخبه و تحصیلکرده، یک فرد منتقد یا مخالفِ دارای فکر و اندیشه ندارد، بلکه بی‌نهایت تصویری چیپ، مبتذل، بی‌ادب، بی‌اخلاق و پیاده است! یعنی وقتی واقعیت خودشان را بی قید و قانون، بدون محدودیتِ زندگی در یک جامعه که اخلاق در آن مهم است ارائه می‌کنند، ظرف چند روز در ذهن بسیاری از مخاطبان خودشان هم تصویرشان می‌شکند. و این واقعیت بزرگ را علنی می‌کنند که جمهوری اسلامی در این مدت به خود آنها هم خدمت می‌کرده و موجب می‌شده تصویر اخلاقی‌تر و عاقلانه‌تری از امثال آنها ارائه شود. یعنی امثال او لااقل تا کنون از ترس قوانین اخلاقی کشور هم که شده، خود واقعی‌شان را بروز نمی‌دادند و درب این فاضلاب را برنمی‌داشتند که بوی متعفن کلام و رفتار و سبک زندگی‌شان به مشام‌ جامعه بخورد.

امثال فرخ‌نژاد این روزها نشان دادند که ممکن است بازیگری را بلد باشند، اما هیچ نسبتی با هنرمندانِ اصیل و دارای فکر و اندیشه و اخلاق این کشور از گذشته‌های دور تا کنون ندارند. و همین رفتارها و گفتارها هم به شفاف شدن فضا و فاصله گرفتن جامعه از امثال آنها کمک کرده و می‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.