سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از شکست برابر لهستان گفت: به خاطر مصدومیت برخی از بازیکنان، با تعداد نفرات کمتری در این دیدار حاضر شدیم اما در نهایت نتیجه خوبی با توجه به تیم جوانی که داریم، کسب کردیم. آینده با هندبال ایران است.

وویوویچ: عملکرد خوبی مقابل لهستان داشتیم/آینده با هندبال ایران است

به گزارش قدس آنلاین، وسلین وویوویچ در نشست خبری پس از شکست تیم ملی هندبال ایران برابر لهستان در آخرین دیدار از مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: عملکرد خوبی مقابل لهستان داشتیم. به خاطر مصدومیت برخی از بازیکنان، با تعداد نفرات کمتری در این دیدار حاضر شدیم. در نهایت نتیجه خوبی با توجه به تیم جوانی که داریم، کسب کردیم. ما تلاش کردیم عملکرد خوبی داشته باشیم، امیدوارم در تورنمنت‌های بعدی عملکرد بهتری از خود ارائه دهیم.

وی افزود: پس از کمی استراحت با رئیس فدراسیون هندبال ایران در خصوص تمدید قرارداد خود جهت سرمربیگری تیم ملی مردان صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: امیدوارم بهترین نمایش بازیکنان جوان ایران را شاهد بوده باشید. ما بازیکنان جوانی داریم، خوشحالم که در این تورنمنت توانستیم تاریخ سازی کنیم و به مرحله اصلی رقابت‌ها صعود کنیم. آینده با هندبال ایران است.

همچنین صابر حیدری بازیکن جوان تیم ملی هندبال کشورمان در این نشست اظهار کرد: قهرمانی جهان تورنمنت بسیار بزرگی برای ما بود. به تیم لهستان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما توانستیم در این دیدار بازی خوبی ارائه دهیم.

وی گفت: در نیمه اول عملکرد مطلوبی نداشتیم اما در نیمه دوم بازی بسیار بهتری ارائه دادیم. بسیار خوشحال هستم که در این تورنمنت حضور داشتم و بازی کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.