کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند تدریجی کاهش دما از ابتدای هفته جاری در بیشتر نقاط خراسان رضوی آغاز شد که این کاهش دما در پایان هفته جاری با میانگین دمای شبانه منفی ۹ درجه به اوج خود می رسد.

میانگین دمای شبانه در خراسان رضوی منفی ۹ درجه پیش بینی می‌شود

سارا حکمی اظهار کرد: خراسان رضوی از ابتدای هفته جاری تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته است که بیشترین کاهش دمای ناشی از این سامانه، در روزهای پایانی هفته جاری رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: روند تدریجی کاهش دما از ابتدای هفته جاری در بیشتر نقاط خراسان رضوی آغاز شد که این کاهش دما در پایان هفته جاری با میانگین دمای شبانه منفی ۹ درجه به اوج خود می رسد.

وی ادامه داد: هم اکنون آسمان خراسان رضوی در بیشتر نقاط صاف تا کمی ابری است و با توجه به عبور موج جریانات ضعیف شمالی، احتمال بارش در مناطق کوهستانی استان دور از انتظار نخواهد بود.

حکمی بیان کرد: در شبانه روز گذشته تربت حیدریه و مه ولات با دمای منفی ۱۱ و ۹ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین شهرستان های استان بوده اند و دمای کنونی مشهد نیز صفر درجه است که حوالی ظهر امروز تا سه درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ابتدای هفته آینده، با خروج سامانه سرد شمالی، روند افزایشی دما در بیشتر نقاط خراسان رضوی آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.