۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
کد خبر: 846994

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی گفت: در حال حاضر گاز تمامی جایگاه‌های CNG در مشهد وصل شده و گاز سایر جایگاه‌های خراسان رضوی نیز در حال وصل شدن است.  

گاز تمام جایگاه‌های CNG مشهد وصل شد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا رضوی راد درباره فعالیت مجدد جایگاه‌های CNG خراسان رضوی اظهار کرد: حدود یک ساعت گذشته از شرکت گاز ابلاغیه‌ای ارسال شده که بر مبنای آن با توجه به حل مشکل ناترازی گاز، تمام جایگاه‌های CNG استان فعال و گاز تمام جایگاه‌ها وصل شود.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی افزود: در حال حاضر گاز تمامی جایگاه‌های CNG در مشهد وصل شده و گاز سایر جایگاه‌های خراسان رضوی نیز در حال وصل شدن است.

وی بیان کرد: طی هفته گذشته در استان جایگاه‌ها به فاصله ۳ روز و به صورت چرخشی فعالیت می‌کردند اما اکنون مشکل مرتفع شده و فشار گاز جایگاه‌ها مطلوب است.

رضوی راد افزود: تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، بحث رسیدگی به خسارت جایگاه‌ها به دلیل قطع گاز است. بخش زیادی از جایگاه‌های استان تا ۲۱ روز تعطیل بودند و روزانه ۵ میلیون به جایگاه‌ها خسارت وارد شده است. با توجه به این به آخر سال نزدیک هستیم و موضوع عیدی و سنوات پرسنل مطرح است این تعطیلی وضعیت را بحرانی کرده است.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به همکاری جایگاه‌ها در خصوص قطع گاز درخواست داریم تا دولت برای جبران خسارت‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.