با تصویب هیات وزیران عیدی کارکنان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ برای سال جدید اعلام شد.

یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حساب بازنشستگان | زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲
به گزارش قدس آنلاین، موضوع عیدی بازنشستگان یکی از مباحثی است که در ماه های پایانی سال به چالش بزرگ دولت تبدیل شده است. عیدی بازنشستگان برخلاف دیگر قشر های کاری جامعه متناسب با حقوق پرداخت نمی شود.

همچنین هر ساله تغییر کم میزان عیدی بازنشستگان موجب نارضایتی در جامعه می شود. رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران نیز گفته عیدی بازنشستگان مانند بازنشستگان کشوری پرداخت خواهد شد.

میرهاشم موسوی درباره زمان واریز عیدی بازنشستگان اظهارداشت: میزان عیدی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و بنای ما بر این است که قبل از اینکه عیدی زیرمجموعه و کارکنان اداری خود را بپردازیم، حقوق بازنشستگان را واریز کنیم که امسال هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما فعلا زمان دقیقی را اعلام نمی‌کنیم تا بررسی‌ها برای تامین منابع نهایی شود.

همه کارگران مشمول قانون کار امسال حداقل ۸ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان و حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان عیدی و پاداش دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسی ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    0 0
    جگر بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی راخون کردید یه بار صحبت ۱۶ بهمن است هربار یه متن دروغ در فضای مجازی درج میشه یه عمر با کارگری وکارسخت و حقوق مساعده دلمان پر از خون شد حالا هم دنیا می فهمند که حق ما ضایع میشه دیگه عمر ما داره تمام میشه روز خوش ندیدم آب نان راحت از گلو بازنشسته تامین اجتماعی پایین نرفت اگه وارد معده شد از مشکلاتی که بازنشسته تامین اجتماعی درارد تبدیل به ظهر شد
  • بی عدالتی تاکی چراکارگران شاغل قانون کاردوبرابرپای ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    چراکاگران شاغل قانون کاردوبرابرحقوق پایه عیدی دریافت میکنندوبازنشستگان تامین اجتماعی مثل کارمندان دولت عیدی میدن این چه قانونی است وکجانوشته شده است ؟؟؟
  • کشوری ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 0
    آنقدرعیدی ، عیدی میگین انگار پول خرید یک دست لباس بچه ها رو میدین ، ما که رسوای خاص وعام هستیم دیگه بیشتر از این اذییتمان نکنید