بیش از سه چهارم ایالت‌های آمریکا با معضل کمبود معلم مواجه هستند که این مساله نگرانی فزاینده‌ای را برای آموزش عمومی و مقام‌های دولتی به وجود آورده است.

کمبود معلم و بحران آموزش عمومی در آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، گزارش دیوان محاسبات ایالات متحده در مورد یادگیری در زمان همه‌گیری کرونا که در ژوئن سال ۲۰۲۲ منتشر شد، نشان می‌دهد که بخش آموزش عمومی حدود ۷ درصد از جمعیت معلمان خود (۲۳۳ هزار نفر) را بین سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ از دست داده است.

فردریکا ویلسون نماینده دموکرات آمریکا در ماه دسامبر به این شبکه خبری با بیان اینکه کشور با خروج گسترده معلمان از کلاس‌های درس روبرو است. گفته بود: می‌توانیم این مساله را اولویت قرار دهیم یا اینکه معلمان را از دست بدهیم و تعلیم دانش آموزان به شدت تحت تاثیر قرار گیرد.

ای‌بی‌سی‌نیوز از وزارت‌های آموزش ۵۰ ایالت آمریکا و همچنین واشنگتن دی‌.سی، پورتوریکو و جزایر ویرجین درمورد اینکه آیا کمبود معلمان را تجربه می‌کنند یا خیر سوال پرسیده، که تا ۹ فوریه (۲۰ بهمن) دست کم ۳۹ ایالت، جزایر ویرجین و واشنگتن دی.سی پاسخ داده اند که معضل کمبود معلم همچنان باقی است.

در برخی از ایالت‌ها مانند آیداهو و کنتاکی وضعیت کمبود معلم بحرانی و در برخی ایالت‌ها مانند ایندیانا، نیاز مبرم به معلم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.