کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، از شنبه هفته آینده با استقرار وضعیت جوی پایدار در استان، روند افزایش دما در خراسان رضوی آغاز خواهد شد.

پیش‌بینی جوی پایدار همراه با افزایش دما از شنبه در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اثمری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته از ۱۹ ایستگاه فعال هواشناسی استان، ۱۲ ایستگاه بارش باران را ثبت کرده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها که از اوایل هفته جاری در خراسان رضوی آغاز شده است تا روز شنبه هفته آینده با شدت و ضعف در نقاط مختلف استان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: بارندگی ها در غرب خراسان رضوی شدت بیشتری داشت به طوری که شهرستان سبزوار با ۲۳ میلیمتر بیشترین میزان بارش ها را به ثبت رساند.

اثمری گفت: بارندگی ها سبب شدت وزش باد در نواحی شرقی و افزایش پدیده مه گرفتگی در مناطق شمالی استان به خصوص جاده های این مناطق شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان و باخرز به ترتیب با صفر و ۱۷ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ و ۹ درجه را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.