دبیر سابق انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی و تولیدکننده در این صنعت با بیان اینکه از خرداد ماه افزایش قیمتی در این صنعت اعمال نشده، گفت که شرکت‌ها در زیان هستند.

دبیر سابق انجمن صنایع شوینده: تولیدکنندگان شوینده در زیان هستند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا مظفری با بیان اینکه قیمت‌گذاری دستوری برای واحدهای تولیدی دردسر ایجاد کرده و شرکت‌ها در زیان هستند، اظهار کرد: واحدهای تولیدی ابتدای سال درخواست افزایش ۴۰ درصدی قیمت را داشتند که با ۲۵ درصد آن موافقت شد.

وی با بیان اینکه از خرداد ماه به بعد افزایش قیمتی در صنایع شوینده و بهداشتی اعمال نشده، تصریح کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز دیگر با ۱۵ درصد افزایش قیمت مشکلات تولیدکنندگان برطرف نمی‌شود.

به گفته این تولیدکننده در حال حاضر درخواست افزایش قیمت از سوی انجمن در حال پیگیری است که میزان آن برای محصولات مختلف متفاوت است. این درخواست‌ها به سازمان حمایت ارائه شده و باید به جمع بندی برسند.

وی با بیان اینکه وضعیت تولیدکنندگان پودر در بین محصولات شوینده سخت‌تر از سایر تولیدکنندگان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان پودر زیان بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند، امکان تداوم تولید برای برخی از واحدهای تولید پودر وجود ندارد.

مظفری در پایان تاکید کرد که درخواست افزایش قیمت باید در ستاد تنظیم بازار مصوب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.